جلسه خطیر دور از چشمان نکونام/ مدیر استقلال روبه‌روی چند بازیکن عصبانی نشست!

منبع :  خبر ورزشی دسته بندی : ورزش کد خبر : 517168 8 ماه قبل 194

چهارشنبه گذشته و همزمان با ورود دستیاران اسپانیایی نکونام به تهران و حضور آنها در تمرینات عصر این روز، علی خطیر مدیرعامل باشگاه به همراه بهتاش فریبا پیشکسوت استقلال از نزدیک نظاره‌گر تمرین این تیم شدند. این در صورتی است که پیش از برگزاری تمرین، خطیر در جلسه‌ای با بزرگ‌ترهای استقلال شرکت کرده و پای صحبت آن‌ها نشست.

گفتنی است پیش از این در این خصوص نوشته بودیم که برخی بدرفتاری‌ها و صحبت‌های مدیرعامل استقلال باعث شده بود تا برخی از همین بازیکنان قدیمی تیم از این رفتارهای خطیر شاکی شده و نسبت به این موضوع اعتراض داشته باشند.

بنابراین برگزاری این جلسه از این جهت نیز حائز اهمیت بود که بعد از چند روزی دوباره این دسته از بازیکنان و مدیرعامل استقلال در یک جلسه حضور داشتند تا صحبت‌های یکدیگر را بشنوند. در این جلسه که با حضور بازیکنانی مانند چشمی، حسینی، مرادمند، رضاوند و مطهری برگزار می‌شود ابتدا این نفرات به نمایندگی از سایر بازیکنان درخواست تسویه‌ حساب مطالبات فصل گذشته خود را مطرح کرده و از علی خطیر برنامه زمانبندی در این خصوص را مطالبه می‌کنند.

در ادامه و بعد از صحبت‌های مالی مقرر می‌شود تا طرفین مشکلات و اختلافات گذشته را کنار گذاشته و در راستای همدلی و اتحاد برای سربلندی استقلال تمامی تلاش خود را به کار ببندند. گفتنی است در این جلسه سرمربی و اعضای کادرفنی تیم حضور نداشتند.

مشاهده این خبر در سایت مرجع