جلوتر از امباپه و ستاره‌های رئال مادرید/ هالند باارزش‌ترین بازیکن جهان شد

منبع :  ورزش ۳ دسته بندی : ورزش کد خبر : 509227 9 ماه قبل 106

به گزارش "ورزش سه"، سایت فوتبال "فوتبال بنچ‌مارک" در این ماه فهرستی از گران‌ترین بازیکنان فوتبال را تهیه کرده است.

با توجه به این گزارش، ارلینگ هالند در حال حاضر با ارزش 194 میلیون یورو گران‌ترین بازیکن جهان است و بالاتر از کیلیان امباپه قرار گرفته است. پیش از این رده‌بندی تاکنون امباپه تقریباً در همه لیست‌های قبلی به توان برترین بازیکن معرفی می‌شد.

رئال مادرید دو نماینده در این لیست دارد. وینیسیوس با 157 میلیون یورو و جود بلینگام با 152 میلیون یورو به ترتیب در رده سوم و چهارم این لیست هستند.

هالند، بهترین گلزن فصل لیگ برتر انگلیس، بهترین گلزن لیگ قهرمانان اروپا و با کسب سه گانه تاریخی زیر نظر پپ گواردیولا از امباپه سبقت گرفته است.

1899163

لازم به ذکر است بین 10 بازیکن معرفی شده امباپه در حال حاضر با وجود 24 سال سن، بزرگترین بازیکن است. هالند 22 ساله، وینی 23 سال و آخرین خرید رئال مادرید از دورتموند تنها 20 سال دارند. گاوی با 18 سال سن، با ارزش 140 میلیون یورو در حال حاضر رده ششم را در اختیار دارد. پدری دیگر بازیکن بارسا با ارزش 129 میلیون یورو در نهم است.

رده پنجم به جمال موسیالا از بایرن مونیخ اختصاص یافته است. او 149 میلیون یورو ارزش دارد. بوکایو ساکا از آرسنال 136 میلیون یورو و فیل فودن از منچسترسیتی با 131 میلیون یورو رده‌های هفتم و هشتم را به خود اختصاص داده‌اند.

ویکتور اوسیمن، مهاجم ناپولی‌ و آقای گل فصل گذشته سری A با وجود کسب اسکودتو 118 میلیون یورو ارزش دارد و در رتبه آخرین این رده بندی است.

مشاهده این خبر در سایت مرجع