جمله عجیب کاپیتان استقلال به وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی: موتور براوو هم نیستی!

منبع :  خبر ورزشی دسته بندی : ورزش کد خبر : 589690 2 هفته قبل 62

پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در اراک به مصاف آلومینیوم رفت و در ضربات پنالتی به حریف خود باخت. پرسپولیس در حالی از این رقابت ها حذف شد که در طول بازی ۲ بار از حریف خود با اختلاف ۲ گل پیش افتاد اما تلاش بازیکنان آلومینیوم و همچنین اشتباهات خط دفاعی پرسپولیس باعث شد تا بازی مساوی و به ضربات پنالتی بکشد.

در ضربات پنالتی هم وحید امیری پنالتی خود را خراب کرد تا آلومینیوم به برتری برسد و راهی مرحله بعد شود.

این اولین بار نبود که وحید امیری در یک بازی حساس پنالتی خراب می‌کند. او پیشتر هم در سال ۲۰۱۵ و در جام ملتهای آسیا در استرالیا و در دیدار ایران مقابل عراق پنالتی خود را به تیرک زد تا کاپیتان عراق با گل کردن ضربه خود صعود تیمش را مسجل کند.

آندرانیک تیموریان کاپیتان تیم ملی و استقلال درباره آن بازی اینگونه تعریف می‌کند: پس از بازی و حذف شدن ما وحید حال خوبی نداشت. ما در هتل بودیم و من به عنوان بزرگتر تیم به اتاق وحید رفتم تا حالش را بپرسم. او خیلی دپرس بود و گریه می‌کرد. همان لحظه بازی امارات و ژاپن در حال برگزاری بود و جالب اینجاست که به پنالتی هم کشیده بود. در آن لحظه کیسوکه هوندا بازیکن با تجربه و معروف ژاپن پنالتی اش را به بیرون زد. من برای اینکه حال و احوال وحید امیری را عوض کنم به او به شوخی گفتم: هوندا ضربه اش را خراب کرد، تو که موتور براوو هم نیستی. پس گریه نکن.

بیشتر بخوانید: ماجرای کتک‌کاری عابدزاده جلوی ساختمان باشگاه؛ دیروز به علی دایی فحش دادند امروز نوبت من است/ اسطوره پرسپولیس در کلانتری!

مشاهده این خبر در سایت مرجع