جنگ بیرون متروپولیتانو: خبرنگار رئال زخمی شد!

منبع :  ورزش ۳ دسته بندی : ورزش کد خبر : 561531 3 ماه قبل 48

به گزارش "ورزش سه"،  اتلتیکو مادرید و رئال مادرید از دقایقی پیش در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی فوتبال اسپانیا در ورزشگاه واندا متروپولیتانو به دیدار یکدیگر رفته‌اند.

تنش بین دو تیم همشهری این روزها در اوج خود قرار دارد. آنها هفته گذشته در سوپرجام عربستان در ریاض برابر یکدیگر قرار گرفتند که با برتری ۵-۳ رئالی‌ها در یک بازی پر هیجان همراه شد و امشب اتلتیکو با توجه به صحبت های بازیکنانش بعد از حذف در سوپرجام، قطعا به دنبال انتقام در ورزشگاه خانگی است. اتلتیکو تا به اینجای کار تنها تیمی است که این فصل موفق به شکست دادن رئال مادرید شد.

1980290

در بیرون از ورزشگاه و قبل از شروع مسابقه جو پر تنشی حکم فرما بود. هواداران اتلتیکو ابتدا شعارهایی نژادپرستانه علیه وینیسیوس خواندند و در ادامه درگیری‌هایی پراکنده بین طرفداران دو تیم رخ داد. همچنین آتش بازی های غیرمعمول و خطرناک در بیرون ورزشگاه باعث تاخیر در ورود برخی تماشاگران به سکوها شده بود.

1980291

کادناسر در این میان گزارش کرد که یکی از خبرنگاران نزدیک به باشگاه رئال در هنگام ورود به ورزشگاه و به دلیل آتش بازی های بیرون آن، دچار آسیب دیدگی شده است. 15 روز دیگر دربی مادرید دوباره و این بار در رقابت های لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد.

مشاهده این خبر در سایت مرجع