حجم بازی Star Wars: Hunters برای کنسول سوییچ مشخص شد

منبع :  مرجع سخت افزار دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 590358 1 هفته قبل 76

فروشگاه eShop به‌تازگی حجم بازی Star Wars: Hunters را برای کنسول «نینتندو سوییچ» (Nintendo Switch) مشخص کرده است. شرکت Zynga همچنین چند روز پیش از تاریخ انتشار بازی شوتر چندنفره رایگان Star Wars رونمایی کرد.

رسانه GamingBolt گزارش داد شرکت Zynga تاریخ عرضه بازی تیراندازی چندنفره رقابتی سوم شخص «جنگ ستارگان: شکارچیان» (Star Wars: Hunters) را اعلام کرد. این بازی که توسط استودیوهای NaturalMotion و BossAlien ساخته شده است، در تاریخ 15 خرداد (6 ژوئن) برای کنسول‌ «نینتندو سوییچ» (Nintendo Switch)، پلتفرم «آی‌او‌اس» (IOS) و «اندروید» (Android) عرضه خواهد شد.

 Hunters

حجم مورد نیاز برای نصب بازی Star Wars: Hunters روی کنسول Switch

گفتنی است پیش‌دانلود بازی مذکور هم‌اکنون روی کنسول Switch آغاز شده است. از سوی دیگر، فروشگاه eShop حجم بازی‌های جدید این کنسول را در قالب یک فهرست مشخص کرد که در آن عنوانِ Star Wars: Hunters نیز دیده می‌شود. کاربران جهت دانلود و نصب بازی Star Wars: Hunters تنها به 2 گیگابایت فضای خالی احتیاج دارند.

بازیکنان در بازی Star Wars: Hunters، کنترل مجموعه‌ای از شکارچیان جایزه‌بگیر را برعهده می‌گیرند. هر یک از این شخصیت‌ها در یکی از سه دسته Damage ،Support و Tank قرار می‌گیرند و برای کسب موفقیت، ترکیب متعادلی از هر سه دسته در تیم حیاتی است.

شایان ذکر است در این بازی چهار حالت وجود دارند، از Squad Brawl که اولین تیمی که به 20 امتیاز برسد، برنده می‌شود تا Power Control که در آن هدف کنترل، معمولاً مناطق برای مدت طولانی است. برای دریافت اطلاعات بیشتر پیرامون بازی چندنفره Star Wars: Hunters در هفته‌های آینده منتظر بمانید. ناگفته نماند بازیکنان برای اجرای بازی، همانند سایر عناوین این سبک، نیاز به اتصال دائم اینترنت دارند و بازی به صورت کاملاً آنلاین اجرا خواهد شد.

نظر شما درباره بازی جدید «جنگ ستارگان» برای کنسول Switch چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

  • فیلم جدید Resident Evil در دست تولید قرار دارد
  • اعلام مشخصات سیستم مورد نیاز و پیشنهادی بازی Senua’s Saga: Hellblade II
  • تماشا کنید: بازی اکشن تک‌ نفره SECOND-LOOP معرفی شد
مشاهده این خبر در سایت مرجع