حملات جنگنده‌های ارتش اسرائیل به جنوب لبنان

منبع :  دنیای اقتصاد دسته بندی : اقتصاد و بورس کد خبر : 590579 1 هفته قبل 112

در این گزارش آمده است که طی یک ساعت اخیر مناطق اطراف شهرک‌های «عیتا الشعب»، «مارون الرأس»، «عیترون»، «حولا»، «کفرکلا» و «الخیام» مورد اصابت موشک‌های اشغالگران قرار گرفته است.

خبرنگار المنار از جنوب لبنان همچنین گفت که چندین موشک و راکت نیز در پاسخ به این تجاوزات نظامی، پی در پی به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شده و ضمن فعال کردن آژیرهای خطر در شهرک‌های صهیونیست، سامانه‌های پدافندی «گنبد آهنین» را نیز درگیر کردند.

خبر مرتبط
هلندی‌ها برای بازداشت نتانیاهو آستین بالا زدند
هلندی‌ها برای بازداشت نتانیاهو آستین بالا زدند

در هلند گروهی از وکلا درخواستی را برای صدور حکم بازداشت برای نخست‌وزیر و مقامات اسرائیل به دادگاه کیفری بین‌المللی ارائه دادند.

صهیونیست‌ها از زمان اجرای عملیات «طوفان الاقصی» توسط رزمندگان جنبش مقاومت حماس در تاریخ ۷ اکتبر ۲۰۲۳، علاوه بر نوار غزه به مناطق جنوب لبنان نیز حملات توپخانه‌ای و هوایی انجام می‌دهند.جنبش مقاومت اسلامی لبنان نیز در حمایت از عملیات طوفان الاقصی، پایگاه‌های نظامی صهیونیست‌ها در شمال فلسطین اشغالی را هدف قرار داده است.

حزب‌الله همواره تاکید کرده است که این حملات در حمایت از مردم غزه و نیروهای مقاومت فلسطین انجام شده و تا زمان تداوم تجاوزات رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داشت.

مشاهده این خبر در سایت مرجع