حمله جنسیس، هیوندای و کیا به اروپا با ساخت یک مرکز تحقیقاتی تازه

منبع :  digiato - دیجیاتو دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 270430 1 سال قبل 202

به گفته تایرون جانسون رئیس بخش تحقیق و توسعه جنسیس، هیوندای و کیا در اروپا، این سه برند قصد توسعه مدل‌های بیشتری در اروپا را دارند و از همین رو مدیران این شرکت، تصمیم به ساخت یک مرکز تحقیقاتی و توسعه بازار تازه در قاره سبز گرفته اند. او در این باره گفت:

«ما در عملیات اروپایی خود بسیار موفق بوده‌ایم و حالا فرصت توسعه محصولات بیشتری را داریم.»

این اقدام به معنای توسعه مدل‌های سفارشی بیشتر برای اروپا و همچنین تولید مدل‌های جهانی از جمله خودروهای پرقدرت زیربرند هیوندای N در این قاره است. خودروسازان کره‌ای پس از تسلط نسبی بر بازار محصولات ارزان‌قیمت و میان‌رده آمریکای شمالی، اکنون تصمیم دارند تا قاره اروپا را نیز به تسلط خود درآورند.

واردات خودرو 1401

در سال گذشته، تیم جانسون ۳۰ پروژه از جمله هیوندای کونا N، هیوندای i20 N و الانترا N را در دست ساخت داشت که در اروپا توسعه یافتند و به مشتریان آمریکایی تحویل داده شدند. اکنون غول خودروسازی کره‌ای تصمیم دارد تا این محصولات را در خاک اروپا نیز به فروش برساند. محصولات جنسیس در طول چند سال گذشته به شدت برندهای لوکس آلمانی از جمله مرسدس بنز و بی ام و را تحت فشار گذاشته‌اند.

ادغام جنسیس با هیوندای و کیا، راهکاری برای توسعه

جانسون از زمان ریاست بخش تحقیق و توسعه این برندها در سال ۲۰۱۸، تعدادی از پیست‌های تست اروپایی آن‌ها را با یکدیگر ادغام کرده ‌است. حالا مرکز تست اصلی آن‌ها پیست اوپل در دودنهوفن آلمان است.

جانسون تأیید کرد که گروه هیوندای همچنین قصد دو برابر کردن اندازه سایت خود در پیست نوربورگ‌رینگ را دارد. او گفت: «این پیست برای تست دوام و پایداری محصولات ما استفاده می‌شود و هر خودرو در آن ۱۰،۰۰۰ مایل را طی می‌کند.»

در زمینه مدل‌های جدید مخصوص اروپا، سال گذشته شاهد عرضه جنسیس G70 شوتینگ بریک بودیم که به طور ویژه برای بازار اروپا تولید شده ‌است. دومینیک بوش رئیس شعبه اروپایی جنسیس گفت که این خودرو با استقبال شدید مواجه شده است. بنابراین احتمال عرضه آن در بازار داخلی کره‌جنوبی هم وجود دارد.

مشاهده این خبر در سایت مرجع