خانم باران کوثری؛ اعتماد به نفس شما برای پوشیدن این لباس‌ها، زیباست!

منبع :  چی بپوشم دسته بندی : فرهنگ و هنر کد خبر : 417250 1 سال قبل 264

باران کوثری از بازیگرانی است که در طی سال‌های اخیر زیاد دیده شده است. او حضور پررنگی در فیلم‌های سینمایی مختلف دارد و گاهی خوب از پس اجرای نقش‌ها برمی‌آید و گاهی هم انگار باید زمان بیشتر و ظرافت دقیق‌تری برای پیاده‌سازی شخصیت‌های مختلف به‌خرج بدهد. این نبود تعادل و توازن در اجرای نقش‌ها تاحدی در استایل او هم بازتاب داده می‌شود. در واقع، گاهی باران را با تیپ‌های خوب می‌بینیم و در بسیاری از موارد هم شاهد نبود تعادل و ظرافت در انتخاب‌هایش هستیم. در این مقاله، می‌خواهیم نگاهی به تیپ و استایل او در موقعیت‌های مختلف داشته باشیم. با ما همراه هستید؟

لینک پیشنهادی
این فیلم‌های سینمای ایران خطرناک هستند، نبینید
هوس‌بازترین مردان سینمای ایران شناسایی شدند

استایل باران کوثری

استایل باران کوثری

بی‌توجهی به کدهای پوششی

استایل باران کوثری

استایل باران کوثری

هنرپیشه‌ها و افراد معروف در موقعیت‌های مختلفی شرکت می‌کنند. جشنواره‌ها، اکران فیلم‌ها و رویدادهای مختلف معمولا با حضور آنها صورت می‌گیرد. در چنین شرایطی، نگاه دوربین‌ها مدام سلبریتی‌ها را دنبال می‌کند. تصویرهای رنگارنگی از آنها ثبت می‌شود و اگر حضوری آراسته و مناسب نداشته باشند، تصویرشان تاحد زیادی مخدوش می‌شود. دنیای حرفه‌ای شهرت به رعایت قوانینی نانوشته هم نیاز دارد. برای مثال، رسیدگی به تیپ و آراستگی ظاهر می‌تواند مصداق توجه و اهمیتی باشد که فرد مشهور برای خود و مخاطبانش قائل است. متأسفانه، باران کوثری به این نکته آنچنان واقف نیست. او در بیشتر موارد، با لباس‌هایی ظاهر می‌شود که اسپرت هستند و متناسب با کد پوششی یا موقعیت انتخاب نشده‌اند. نمونه‌ای از آن را در تصویر بالا مشاهده می‌کنید.

علاقه به رنگ مشکی

استایل باران کوثری

استایل باران کوثری

کوثری زیاد به سراغ رنگ مشکی می رود. او از این رنگ در استایلش استفاده می‌کند و در بسیاری از مواقع با چنین رنگی دیده می‌شود. دلایل مختلفی باعث جذب افراد به سمت استفاده از رنگ مشکی می‌شوند. برای مثال، یکی از بارزترین ویژگی‌های تیپ‌هایی با رنگ مشکی در این است که اندام را لاغرتر و کشیده‌تر نشان می‌دهند. به نظر می‌رسد که باران هم در سال‌های اخیر دچار اضافه وزن شده و شاید علاقه‌اش به پوشیدن استایل‌هایی با رنگ مشکی ریشه در همین موضوع داشته باشد. در تصویر بالا هم او را با شال و رویه‌ای مشکی می‌بینید که با شومیزی سفید و شلواری جین ست شده‌اند. چنین استایلی هم برای شرکت در جشنواره یا موقعیت‌های رسمی زیاد جالب نیست. در واقع، خبری از رعایت کدهای پوششی در آن نیست. در هر حال، هرکس مختار است که استایل مناسب خود را تدارک ببینید. هرچند که مدوفشن توصیه‌هایی برای افراد دارد اما در نهایت، راحتی و حس خوشایند پوشیدن هر لباس از هرچیز دیگری مهم‌تر است. باران کوثری هم ظاهرا به همین نکته توجه زیادی دارد و راحتی را به چیزهای دیگر ترجیح می‌دهد.

بی‌توجهی به تناسب اندام و استایل

استایل باران کوثری

استایل باران کوثری
حتما بخوانید...
متفاوت‌ترین گریم‌های باران کوثری؛ پروین اعتصامی این روزهای نمایش خانگی
سلبریتی‌های عزیز، با چه جسارتی این لباس‌ها را روی فرش قرمز پوشیدید؟!

زیباترین لباس‌ها هم در صورت نداشتن هماهنگی با اندام روی تنتان خوب جلوه نخواهند کرد. برعکس این موضوع هم صادق است. گاهی‌اوقات، استفاده از استایل‌هایی که چندان خاص به‌نظر نمی‌رسند اما برای اندامتان مناسب و زیبا جلوه می‌کنند، باعث می‌شود که تیپ خوبی پیدا کنید و شیک‌تر به‌نظر برسید. باران زیاد در قید رعایت این نکته نیست. او معمولاً لباس‌هایی را انتخاب می‌کند که زیاد با اندام و مدل هیکل او در تناسب و هماهنگی نیستند. برای مثال، در تصویر بالا، او از مانتویی استفاده کرده که گشاد است و دوخت آستین‌هایش به شیوه‌ای است که باعث پر و چاق‌تر نشان‌ داده‌شدن استایل می‌شود. جیب بزرگی که روی بالاتنه قرار گرفته است هم نه زیبایی خاصی دارد و نه کاربردی. چنین مدلی باعث شده که درشت‌بودن استایل بیشتر از همیشه خود را نشان بدهد.

تمایل به استفاده از استایل اسپرت

استایل باران کوثری

استایل باران کوثری

باران کوثری اسپرت‌پوش است. او دوست دارد که با لباس‌هایی ساده و اسپرت در همه‌جا حاضر شود. نه اهل آرایش‌های عجیب‌وغریب است و نه به‌سراغ مدل‌دادن به موهایش می‌رود. ترکیب لباس‌هایش هم در نهایت سادگی و از میان گزینه‌های غیررسمی و اسپرت انتخاب می‌شوند. اینکه چنین رویه‌ای مطلوب است یا خیر، تا حد زیادی وابسته به حس درونی هر فرد است. به نظر می‌رسد که باران کوثری از اعتماد به نفس خوبی در این زمینه برخوردار است و لباس‌هایی می‌پوشد که در آنها راحت‌تر است. او با حس خوب و بانشاطی روی فرش قرمزها یا در مراسم اکران فیلم‌ها دیده می‌شود. این ویژگی‌ها باعث می‌شوند که مخدوش‌بودن استایل‌هایش تاحد زیادی تعدیل شود.

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو تا عیددمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو تا عید
دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو تا عید

‎ نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۱۲ کیلو لاغری با دمنوش گیاهی تا عید، همین الان میتونین مشاوره رایگان بگیرین.

دریافت مشاوره رایگان

انتخاب رنگ طوسی

استایل باران کوثری

استایل باران کوثری

هرکس به رنگی علاقه دارد. این طبیعی است که آدم‌ها دوست داشته باشند از رنگی خاص برای تهیه لباس‌ها و وسایل مختلفشان استفاده کنند. باران کوثری هم به رنگ طوسی علاقه دارد. به طور کلی هم او  فردی اسپرت‌پوش است و رنگ طوسی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای تدارک‌دیدن چنین استایل‌هایی است. در تصویر بالا هم باران را با لباس‌هایی به‌رنگ طوسی می‌بینیم و همچنان خبری از آراستگی رایج سلبریتی‌ها در استایل او نیست. نیم‌بوت‌های گل‌گلی مدل‌دار با دامن و رویه‌ای طوسی ست شده‌اند و شال هم به همین رنگ است. این استایل مونوکروم طوسی باعث شده که اندام کوثری کمی هم لاغرتر به نظر برسد. منظور از استایل مونوکروم هم تیپ و استایلی است که بخش‌های مختلفش دارای یک رنگ هستند یا از طیف رنگی مشابهی انتخاب شده‌اند. چنین استایلی می‌تواند باعث شود که فرد کشیده‌تر و لاغرتر به‌نظر برسد.

ناهماهنگی اجزای استایل با هم

استایل باران کوثری

استایل باران کوثری

یکی دیگر از ایراداتی که به استایل باران کوثری وارد است، در نظرنگرفتن هماهنگی بخش‌های مختلف استایلش با یکدیگر است. او توجهی به ست‌کردن بخش‌های مختلف لباس با هم ندارد و به‌نظر می‌رسد که گاهی فقط به راحتی بخش های گوناگون لباس توجه دارد. در تصویر بالا هم او را می‌بینید که تونیکی طوسی را با کتی سفید و اسپرت پوشیده و از شلوار، کیف و کفشی اسپرت استفاده کرده است. تناسب میان کیف و کفش اندک است. شاید بهتر بود که کیف هم اسپرت انتخاب می‌شد تا دست‌کم با کفش‌ها هماهنگ شود. تی‌شرت تونیکی بلندی که بخشی از آن از زیر کت بلند بیرون زده هم آشفتگی استایل را  چند برابر جلوه می‌دهد.

در آخر

شاید باران کوثری از خوش‌لباس‌های دنیای سینما نباشد و در این زمینه دقت کافی به‌خرج ندهد اما همیشه با اعتماد به نفس و راحت جلوه می‌کند. چنین ویژگی‌هایی اثرات مثبتی روی ظاهر او هم می‌گذارند و باعث می‌شوند که حضوری گرم و دوست‌داشتنی داشته باشد. باران از چهره‌های آشنایی است که زیاد در سینما و در سریال‌ها دیده می‌شود و اگر بتواند حضور حرفه‌ای‌تری از نظر تیپ و استایل هم داشته باشد، قطعا بهتر خواهد بود.

مشاهده این خبر در سایت مرجع