خبرورزشی‌گردی| حمله هواداران خشمگین استقلال به فرزاد مجیدی/ ما این سرمربی را نمی‌خواهیم!

منبع :  خبر ورزشی دسته بندی : ورزش کد خبر : 588659 1 هفته قبل 76

برخلاف این روزها که رابطه هواداران استقلال با کادر فنی بسیار خوب است، ۸ سال قبل در چنین روزهایی مربیان و طرفداران استقلال باهم خیلی سرد بودند.

استقلال ۲۷ فروردین سال ۹۵ با نتیجه ۴ بر ۲ دربی پایتخت را به پرسپولیس واگذار کرد تا خشم هواداران این تیم از بازیکنان و پرویز مظلومی سرمربی وقت آبی‌پوشان به اوج خود برسد. در چنین شرایطی خبرورزشی روز ۳۰ فروردین همان سال گزارشی اختصاصی از خشم هواداران استقلال قبل از برگزاری تمرین آبی‌پوشان منتشر کرد.

این تمرین قرار بود بدون حضور تماشاگر برگزار شود اما هواداران استقلال مقابل ورزشگاه آزادی تجمع کردند تا قبل از آغاز تمرین، بازیکنان و مربیان را ببینند. آن‌ها ابتدا فرزاد مجیدی را دیدند؛ شخصی که پس از بیمار شدن منصور پورحیدری فقید به عنوان سرپرست روی نیمکت می‌نشست و قاعدتا در شکست سنگین استقلال به لحاظ فنی نقشی نداشت اما از خشم هواداران در امان نماند و بلافاصله پس از نزدیک شدن به ورزشگاه آزادی در محاصره مردم قرار گرفت و اعتراضات به او بالا و بالاتر رفت. کار به جایی رسید که مجیدی با صدای بلند گفت: چرا یقه من را می‌گیرید؟ مگر من درون زمین بودم که علت باخت را از من می‌پرسید؟ مگر من گفتم سر تمرین حاضر نشوید؟

همین حرف کافی بود تا یکی دو نفر به سمت فرزاد حمله کنند و حتی با مشت به صورتش بزنند! البته گروهی از هواداران هم همان روز علیه پرویز مظلومی شعار دادند و با نشان دادن پلاکارد حیاکن رها کن خواهان جدایی سرمربی استقلال شدند. اتفاقی که در نهایت اواخر بهار سال ۹۵ به وقوع پیوست.

خبرورزشی‌گردی| حمله هواداران خشمگین استقلال به فرزاد مجیدی/ ما این سرمربی را نمی‌خواهیم!

مشاهده این خبر در سایت مرجع