خبرورزشی‌گردی| در فوتبال ایران چیزهایی بدتر از مشروب وجود دارد/ برخی فوتبالیست‌ها در داروخانه دنبال ترامادول می‌گشتند!

منبع :  خبر ورزشی دسته بندی : ورزش کد خبر : 590027 2 هفته قبل 61

مهدی هاشمی‌نسب همواره به صراحت لهجه در فوتبال ما معروف است و به همین خاطر یکی از خوش‌مصاحبه‌ترین چهره‌های فوتبالی ایران طی ۲۵ سال اخیر به حساب می‌آید.

هاشمی‌نسب سیزدهم اردیبهشت سال ۱۳۹۵ در گفت‌وگو با خبرورزشی مسائل تکان‌دهنده‌ای را پیرامون حواشی فوتبال ایران افشا کرد و به ما گفت: باید قبول کنیم که زرق و برق فوتبال به‌ویژه در پایتخت بازیکنان جوان را می‌گیرد و می‌تواند برای آن‌ها فوق‌العاده خطرناک باشد. متاسفانه بعضی از همین جوانان به خاطر این مسئله از راه اصلی منحرف می‌شوند. مگر مجاهد خذیراوی نابود نشد؟ بحث ما خیلی فراتر از مشروبات الکلی و این چیزهاست! در فوتبال ما اتفاقاتی رخ می‌دهد که مشروب خوردن جلوی آن چیزی نیست. باور کنید در فوتبال ایران چیزهایی بدتر از مشروب مصرف می‌شود. البته نه این‌که همه اهل چنین مواردی باشند ولی به هر حال وجود دارد. بازیکن ما را در شب‌نشینی می‌گیرند و بعد از آن مدیرعامل باشگاه برای آزاد کردنش سر و دست می‌شکند! این کار را می‌کند چون به او نیاز دارد و می‌ترسد تیمش ببازد.

هاشمی‌نسب ادامه داد: سال ۸۵ بازیکن ابومسلم بودم و آن‌جا شنیدم بعضی از بازیکنان در داروخانه‌ها در به در دنبال ترامادول هستند! به خدا از تعجب داشتم شاخ درمی‌آوردم. الان ببینید من و شما داریم در مورد چه چیزهایی حرف می‌زنیم واقعا آیا فوتبال جای این چیزهاست؟ باید تاسف خورد و بیشتر از این نمی‌توان حرفی زد. باید فاتحه فوتبالی را خواند که در آن ترامادول، مشروب، گل و... وجود دارد.

خبرورزشی‌گردی| در فوتبال ایران چیزهایی بدتر از مشروب وجود دارد/ برخی فوتبالیست‌ها در داروخانه دنبال ترامادول می‌گشتند!

مشاهده این خبر در سایت مرجع