خبرورزشی‌گردی| کیروش: در تلویزیون علیه من برنامه سفارشی ساختند/ تا مجیدی را دعوت کردم اعلام بازنشستگی کرد!

منبع :  خبر ورزشی دسته بندی : ورزش کد خبر : 589583 1 هفته قبل 75

تیم ملی فوتبال ایران خرداد ماه سال ۱۳۹۲ سه دیدار فوق‌العاده حساس برابر قطر، لبنان و کره جنوبی پیش رو داشت و در صورت بردن هر سه دیدار، مستقیم راهی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل می‌شد. در چنین شرایطی کارلوس کیروش سرمربی وقت تیم ملی طی مصاحبه‌ای مطبوعاتی که مشروح آن هشتم اردیبهشت سال ۹۲ در خبرورزشی منتشر شد، به‌شدت از برخی جریانات گلایه کرد. باهم چکیده حرف‌های کارلوس را می‌خوانیم:

  • من زمانی دستیار الکس فرگوسن بودم ولی الان از او خوشبخت‌تر هستم چون در قیاس با فرگوسن دستیاران بهتری دارم.
  • تا به حال این مسئله را باز نکرده بودم اما بهتر است شما به عنوان نمایندگان رساله‌های گروهی بدانید که چیزی حدود ۹ ماه بدون این‌که از فدراسیون فوتبال ایران دستمزدم را بگیرم، کار می‌کردم و این مسئله را با خبرنگاران در میان نگذاشتم. حتی مسافرت‌هایی که می‌رفتم هم به خرج خودم بود ولی ناگهان دیدم در تلویزیون ایران پیرامون مرخصی‌های من برنامه ساخته‌اند. در تلویزیون شما علیه من برنامه سفارشی ساختند چون اگر واقعاً پیگیر کار بودند، می‌توانستند قبل از پخش با خودم تماس گرفته و دلیل این مسئله را جویا شوند. می‌توانستند تماس بگیرند تا بفهمند که تمام این مسافرت‌ها را با پول خودم رفتم اما چنین کاری نکردند.
  • با توجه به تجربه خودم، بارها به مسئولان فدراسیون فوتبال ایران هشدار دادم که بازیکنان ایرانی نمی‌توانند هر چهار روز یکبار بازی کنند اما این حرف را گوش ندادند و خودتان دیدید چه جنجالی به پا شد طوری که عده‌ای گفتند کارلوس کیروش می‌خواهد در تمام امور دخالت کند. حاصل این امر مصدومان بسیار زیادی شد که به واسطه فشردگی مسابقات روی دست تیم ملی ماند.
  • همین الان ما اردو داریم اما استقلال درگیر لیگ قهرمانان آسیا است. من بازیکنان استقلال را دعوت می‌کنم اما نمی‌توانم تضمین بدهم که آن‌ها حتما ملی‌پوش می‌شوند و برای تیم ملی به میدان خواهند رفت.
  • در مورد فرهاد مجیدی هم همه چیز کاملا مشخص است. او را دعوت کردم ولی بلافاصله پس از این اتفاق از تیم ملی اعلام بازنشستگی کرد!

نشست خبری کیروش در سال ۱۳۹۲

مشاهده این خبر در سایت مرجع