خبرورزشی‌گردی| یحیی گل‌محمدی: دوست ندارم مرا با دنیزلی مقایسه کنند/ با عابدزاده برخورد خوبی نشد

منبع :  خبر ورزشی دسته بندی : ورزش کد خبر : 588595 1 هفته قبل 119

پرسپولیس اواخر فروردین سال ۹۲ به فینال جام حذفی رسید و باید در آن مسابقه به مصاف سپاهان می‌رفت. جدالی که طبق قرعه‌کشی باید در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شد و این یک نقطه عطف برای پرسپولیس بود چون برتری روی سکوها به نفع قرمزپوشان می‌شد و قرار شد مهدی مهدوی‌کیا هم در همان مسابقه از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

در همین رابطه یحیی گل‌محمدی سرمربی وقت پرسپولیس روز ۲۹ فروردین طی گفت‌وگویی با خبرورزشی تاکید کرد فوتبال یک مسابقه است و دنیا برایش با برد یا باخت مقابل سپاهان در فینال جام حذفی به پایان نخواهد رسید. یحیی در ادامه تاکید کرد: فعلا برایم قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی هدف اصلی است و اصلا به این‌که پس از آن فینال چه اتفاقاتی رخ می‌دهد، فکر نکرده‌ام. من همین الان چند پیشنهاد دارم اما فقط و فقط ذهنم را معطوف به پرسپولیس و موفقیت پرسپولیس کرده‌ام. این را هم بگویم که سپاهان تیم بسیار خوبی است و مربی محترم و با فکری مانند زلاتکو کرانچارد دارد اما پرسپولیس خودش آن‌قدر قدرت دارد که برای شکست دادن سپاهان نیازی به معجزه نداشته باشد.

یحیی گل‌محمدی در ادامه پیرامون صحبت آن زمان محمد رویانیان مبنی بر این‌که گل محمدی از نظر او بهتر از مصطفی دنیزلی است هم تصریح کرد: شرایط ما کاملا با هم متفاوت است. تجربه ایشان از من بیشتر است و در فضایی متفاوت کار کرده‌ایم. البته در مجموع دوست ندارم من را با دنیزلی مقایسه کنند.

گل‌محمدی در انتهای این مصاحبه اشاره‌ای هم به اتفاقاتی که برای احمدرضا عابدزاده افتاده بود کرد و گفت: در فوتبال ما با پیشکسوتان برخورد خوبی نمی‌شود؛ ما باید بعد از این‌همه افتخارآفرینی مجسمه طلایی عابدزاده را بسازیم نه این‌که با یک قهرمان این‌گونه برخورد کنیم.

در همین ارتباط: خبرورزشی‌گردی| عابدزاده: آقایان نمی‌دانند من با پرسپولیس چند جام دارم؟/ باید به همه بگویم قهرمان آسیا شده‌ام؟/ واقعا دلم شکست!

 دوست ندارم مرا با  دنیزلی مقایسه کنند/ با عابدزاده برخورد خوبی نشد

مشاهده این خبر در سایت مرجع