خبرورزشی‌گردی| فرهاد مجیدی: این استقلالی است که دوستش دارم

منبع :  خبر ورزشی دسته بندی : ورزش کد خبر : 588474 1 هفته قبل 109

استقلال در دهه سوم فروردین سال ۱۴۰۰ برای پیگیری رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به سوی عربستان پرواز کرد. در آن مقطع به واسطه شیوع ویروس کرونا، مسابقات به صورت متمرکز برگزار می‌شد و استقلال باید در داخل خاک عربستان و به میزبانی باشگاه الاهلی به مصاف این تیم و البته سایر رقبا می‌رفت.

استقلال در اواخر فروردین ۱۴۰۰ دست به یک کار بزرگ زد و توانست الاهلی عربستان را در داخل خاک خودش با نتیجه خیره‌کننده ۵ بر دو شکست بدهد. فرهاد مجیدی سرمربی وقت آبی‌پوشان ایرانی پس از آن مسابقه در مصاحبه‌ای که ۲۸ فروردین همان سال به چاپ رسید، ضمن تمجید از شاگردان خودش به خبرنگاران گفت: مقابل الاهلی عربستان فوق‌العاده ظاهر شدیم و شاگردانم عالی کار کردند. این استقلالی است که من دوستش دارم و امیدوارم در بازی‌های بعدی هم همین‌طور مقتدرانه ظاهر شود. ما این شایستگی را داریم که پیروزی‌های خودمان را تداوم ببخشیم و به مراحل حذفی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم.

استقلال در عربستان واقعا فوق‌العاده بود و توانست جواز صعود به مراحل حذفی لیگ قهرمانان آسیا در فصل ۲۰۲۱ را کسب کند ولی شهریور سال ۱۴۰۰ مقابل الهلال عربستان شکست خورد و از گردونه این مسابقات کنار رفت.

 این استقلالی است که دوستش دارم

مشاهده این خبر در سایت مرجع