خرید اکانت تلگرام پرمیوم با آیدی در کمتر از 5 دقیقه فقط در اوریکس گیم

منبع :  مرجع سخت افزار دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 589314 1 هفته قبل 106

یکی از شبکه‏های پیام‏رسان خارجی که توانسته با ارائه خدمات رایگان به کاربران، به بهترین و محبوب‏ترین شبکه‏های اجتماعی تبدیل شود، پیام‏رسان خارجی تلگرام می‏باشد. تلگرام با ارائه مدرن‏ترین و به روزترین ورژن خود با نام Telegram Premium، جذابیت بیشتری در بین طرفدارانش پیدا کرده است. تلگرام پرمیوم در واقع نسخه ارتقاء یافته تلگرام است که علاوه بر امکانات تلگرام رایگان، امکان دسترسی کاربران به بسیاری از امکانات و قابلیت های افزایشی و دیگر آیتم‏های جذاب را فراهم کرده است. اکانت تلگرام پرمیوم رسما توسط خود تلگرام ارائه نمی‏شود، بنابراین بهترین و امن‏ترین راه برای خرید اکانت تلگرام پرمیوم، خرید از فروشگاه‏های معتبر و رسمی مانند فروشگاه ORIXGAME می‏باشد تا فعال‏سازی پرمیوم تلگرام شما با تضمین سالم ماندن اکانت در کمتر از 5 دقیقه صورت گیرد. در ادامه این مطلب با من همراه باشید.

  • چگونگی خرید تلگرام پرمیوم از فروشگاه اوریکس گیم
  • نحوه دریافت اکانت تلگرام پرمیوم رایگان
  • مزایای خرید پرمیوم تلگرام
  • معتبرترین فروشگاه برای خرید محصولات گیمینگ و دیجیتالی

چگونگی خرید تلگرام پرمیوم از فروشگاه اوریکس گیم

کلا خرید اکانت پرمیوم تلگرام در فروشگاه اوریکس گیم به دو روش صورت می‏گیرد که هردو شامل گارانتی و ضمانت اکانت شده و قابلیت تمدید شدن را دارند.

روش اول که از طریق ورود به اکانت می‏باشد و بسیار ارزان و مقرون به صرفه است. در این روش که در اشتراک های 1 ماهه و 12 ماهه موجود می‏باشد، پس از ورود به اکانت تلگرام، با استفاده از یک شماره مجازی غیر ایرانی اکانت پرمیوم تلگرام برای شما فعال می‏شود و شما می‏توانید برای امنیت حسابتان، بلافاصله شماره مجازی استفاده شده را به شماره خود تغییر دهید.

روش دوم که از طریق گیفت کردن و بسیار سریع و در کمتر از 5 دقیقه انجام می‏شود. در این روش خرید پرمیوم تلگرام تنها از طریق آیدی تلگرام شما صورت می‏گیرد و اکانت پرمیوم به صورت گیفت برای شما ارسال و خودتان به راحتی آن را در تلگرام خود فعال می‏کنید. خرید اکانت تلگرام پرمیوم از طریق گیفت در اشتراک‏های 1، 3 و 12 ماهه موجود می‏باشد.

خرید اکانت تلگرام پرمیوم با آیدی در کمتر از 5 دقیقه فقط در اوریکس گیم

نحوه دریافت اکانت تلگرام پرمیوم رایگان

توجه کنید؛ به دنبال تلگرام پرمیوم رایگان نباشید. چرا که این سرویس مطلقا توسط سایت رسمی تلگرام ارائه نمی‏شود. پس هر پیامی، تبلیغاتی و یا لینکی که مبتنی بر دریافت تلگرام پرمیوم رایگان برای شما ارسال شود، شک نکنید که کلاهبرداری محض می‏باشد. پیشنهاد می‏کنم خرید اکانت تلگرام پرمیوم اورجینال و اصلی و با تضمین کمترین قیمت نسبت به سایر فروشگاه‏ها را فقط در فروشگاه اوریکس گیم جستجو کنید.

مزایای خرید پرمیوم تلگرام

همانطور که قبلا گفته شد، با خرید تلگرام پرمیوم، دسترسی شما به بسیاری از امکانات و قابلیت‏های ویژه تلگرام فراهم می‏شود که جذاب‏ترین آن‏ها، جایگزینی پروفایل متحرک به جای یک عکس ساده و ایجاد تیک آبی در کنار نام شماست. از دیگر آیتم های موجود می‏توان به ذخیره سازی نامحدود پیام‏ها، ایجاد کانال‏های بزرگتر، قابلیت استوری کردن، امکان تبدیل وویس به متن و حذف تبلیغات اضافه، امنیت و حفظ حریم خصوصی بیشتر و بسیاری قابلیت های جذاب دیگر اشاره کرد.

خرید اکانت تلگرام پرمیوم با آیدی در کمتر از 5 دقیقه فقط در اوریکس گیم

معتبرترین فروشگاه برای خرید محصولات گیمینگ و دیجیتالی

اوریکس گیم با سالها تجربه در زمینه فروش محصولات اورجینال و قانونی، بهترین و معتبرترین فروشگاه برای خرید کلیه محصولات گیمینگ و دیجیتالی از جمله تلگرام پرمیوم می‏باشد. فروشگاه اوریکس گیم علاوه بر داشتن نماد اعتماد (اینماد) و همچنین لوگو طلایی ساماندهی، با داشتن یک تیم پشتیبانی کاربلد که در تمامی هفت روز هفته حتی تعطیلات رسمی آماده پاسخگویی به شما عزیزان می‏باشد، می‏تواند بهترین گزینه برای خرید محصولات مورد نیاز شما عزیزان باشد.

مشاهده این خبر در سایت مرجع