خطر قطع عضو در کمین لوسیانو سانچز / تصویر دردناک از دلخراش‌ترین مصدومیت تاریخ!

منبع :  ورزش ۳ دسته بندی : ورزش کد خبر : 517573 8 ماه قبل 86

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت شدید لوسیانو سانچز و انتشار تصاویر آن در فضای مجازی، باعث ناراحتی شدید علاقه مندان به فوتبال در سراسر جهان شد. جایی که این بازیکن در برخورد با مارسلو، ستاره سابق رئال مادرید، از ناحیه زانو دچار آسیب دیدگی ناراحت کننده‌ای شد.

ویدئو: 306749

در دیداری از دور رفت مرحله یک هشتم نهایی کوپا لیبرتادورس آمریکا، آرژانتینوس جونیورز به مصاف فلومیننزه رفت که خطای مارسلو به روی لوسیانو سانچز، لحظات تلخی را در استادیوم دیه‌گو آرماندو مارادونا به وجود آورد.

در ابتدا تصور می‌شد که پای لوسیانو سانچز دچار شکستگی شدید شده است اما گزارش پزشکی منتشر شده توسط آرژانتینوس نشان می‌دهد که آسیب دیدگی مدافع این تیم بخاطر دررفتگی کامل زانوی چپ او بوده است.

1905724

رسانه‌های محلی گزارش دادند که زمان بهبودی سانچز بین 8 تا 12 ماه تخمین زده می‌‍شود. برایان ویتینگتون، پزشک فیزیوتراپی، در مورد مصدومیت سانچز در توییتر به اظهار نظر پرداخت و گفت که باید اقدامات پزشکی جدی و شدیدی انجام داد.

1905725

ویتینگتون نوشت: دررفتگی زانو با احتمال پارگی چند رباط و غضروف. نگرانی در مورد این آسیب‌ها پارگی شریان پوپلیتئال در پشت زانو است. اگر به سرعت رسیدگی و این مشکل رفع نشود می‌تواند منجر به قطع عضو شود. یک جراحت ویرانگر.

مشاهده این خبر در سایت مرجع