داستان بازی Resident Evil 9 در یک جزیره آسیایی روایت می‌شود

منبع :  مرجع سخت افزار دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 590517 1 هفته قبل 113

«داسک گولم» (Dusk Golem)، افشاگر معروف صنعت بازی با ادعاهای جدیدتری درباره بازی Resident Evil 9 بازگشته است. او اکنون از مکان داستان قسمت جدید «رزیدنت اویل» باخبر شده است. برای مطالعه ادامه خبر بازی مورد انتظار «رزیدنت اویل 9» همراه ما باشید.

بر اساس گفته این افشاگر سرشناس، داستان بازی Resident Evil 9 در یک شهر خیالی، در جزیره‌ای واقع در جنوب آسیا روایت می‌شود. «داسک گولم» به طور دقیق اشاره کرد که این جزیره بر اساس کشور «سنگاپور» طراحی شده است و بازیکنان را به یک شهر بومی می‌برد.

علاوه‌بر این، این افشاگر ادعا می‌کند که بازی بعدی Resident Evil احتمالاً برای عرضه در ژانویه سال 2025 آماده می‌شود. او گفته است توسعه بازی Resident Evil 9 از سال 2018 آغاز شده و پرهزینه‌ترین نسخه از فرانچایز مذکور به حساب می‌آید. این بازی قرار است محیط جهان آزاد (Open-World) نیز داشته باشد.

افشای مکانِ داستان بازی Resident Evil 9؛ لحظه‌شماری برای معرفی رسمی!

«داسک گولم» در ادامه خاطرنشان کرد که دیگر هیچ جزئیاتی از بازی Resident Evil 9 افشا نمی‌کند و از این پس، شرکت «کپکام» (Capcom) باید در زمان مناسبی، از پروژه نام‌برده به طور رسمی پرده‌برداری کند. گفتنی است بازی جدید Resident Evil از پیشرفته‌ترین موتور RE استفاده خواهد کرد.

داستان بازی Resident Evil 9

عنوان Resident Evil 4 Remake آخرین بازی از این فرنچایز است که سال گذشته برای کنسول‌ها و پلتفرم PC عرضه شد. این بازی در دو روز اول انتشار، بیش از سه میلیون نسخه فروخت و در حال حاضر بیش از هفت میلیون نسخه در سرتاسر جهان فروش داشته است. شایان ذکر است «رزیدنت اویل» به عنوان پرفروش‌ترین فرنچایز شرکت Capcom محسوب می‌شود و از سال 1996 تاکنون بیش از 154 میلیون نسخه از این سری به فروش رفته است.

نظر شما درباره مکان بازی Resident Evil 9 چیست؟ آیا مشتاق کشتن زامبی‌ها در مکان شبیه به «سنگاپور» هستید؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

  • فیلم جدید Resident Evil در دست تولید قرار دارد
  • بازی Resident Evil 9 ممکن است در ژانویه سال 2025 عرضه شود
مشاهده این خبر در سایت مرجع