دانیال، ترابی، پورعلی گنجی اول صف/ سه اولویت پرسپولیس در آغاز تابستان انتقالاتی!

منبع :  ورزش ۳ دسته بندی : ورزش کد خبر : 590386 1 هفته قبل 91

به گزارش ورزش سه، سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی بازیکنان فصل جاری پرسپولیس هستند که قراردادشان نهایتا تا دو ماه دیگر به پایان خواهد رسید و با پایان یافتن لیگ بیست و سوم می‌توانند این تیم را ترک کنند.

باشگاه پرسپولیس قصد داشت خیلی زود و با پایان یافتن نقل و انتقالات زمستانی پروژه تمدید قرارداد با این بازیکنان را آغاز کند اما درگیری با ماجراهای کوچک و بزرگ اجازه نداد حرکت آغاز شود و حالا بعد از چهار ماه این اتفاق کلید خورده است.

2005399

باشگاه پرسپولیس برای شروع مذاکره مقدماتی با مرتضی پورعلی گنجی، دانیال اسماعیلی فر و مهدی ترابی را آغاز کرده اما هنوز اتفاقی نیفتاده و شاید این بازیکنان تا زمانی که تمام مطالبات این فصل و فصل قبل شان را دریافت نکرده  باشند پا پیش نگذارند.

از طرفی اوسمار ویرا هیچ لیستی درباره تمدیدی قرارداد به مدیران باشگاهش نداده و به همین خاطر برخی به درویش ایراد گرفته.اند اما واقعیت این است که اوسمار طبیعتا نفراتی مثل ترابی و دانیال و پورعلی‌گنجی که یا ملی پوش هستند یا در حد تیم ملی را می.خواهد و نیازی نیست در این باره لیستی گرفته شود.

1899264

از سوی دیگر هیچ کدام از این بازیکنان هم تا کنون حرفی از تمدید نکردن نزده‌اند و پیش بینی مدیران باشگاه هم این است که شاید فقط وحدت هنانوف که خیلی کم بازی کرده قراردادش را تمدید نکند و جدا شود.

در حال حاضر البته باشگاه پرسپولیس همه این بازیکنانی که قراردادشان به پایان رسیده را می‌خواهد و همه در نوبت تمدید قرار گرفته‌اند و قرار شده به نوبت مذاکره با این نفرات انجام شده و به مرحله نهایی برسد.

مشاهده این خبر در سایت مرجع