در آستانه ال‌کلاسیکوی احتمالی: ستاره بارسا مصدوم شد

منبع :  ورزش ۳ دسته بندی : ورزش کد خبر : 558854 4 ماه قبل 49

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دور نیمه‌نهایی سوپرکاپ اسپانیا، بارسلونا و اوساسونا در ورزشگاه اول پارک ریاض مقابل همدیگر قرار گرفتند.

بارسلونا از همان ابتدای بازی حملاتش را آغاز کرد و پس از گذشت مدتی، اوساسونا نیز خودش را در زمین پیدا کرد و با خلق موقعیت‌هایی آبی‌اناری‌ها را تحت فشار قرار داد‌‌.

در دقیقه ۴۲ بازی رافینیا، ستاره بارسلونا پس از برخورد با بازیکن حریف و سپس فرود ناموفق بر زمین احساس ناراحتی کرد. او نتوانست از جایش بلند شود و از کادر پزشکی بارسا درخواست کرد به زمین بیایند.

1977584

با این حال تلاش‌های پزشکان بارسا جواب نداد و لامینه یامال آماده ورود به بازی شد. کمی بعد رافینیا از بازی بیرون رفت و یامال جای او را در ترکیب گرفت.

پس از دقایقی اولین گزارش‌ها درباره مصدومیت ستاره برزیلی منتشر شد. بر اساس گزارش‌ها مصدومیت رافینیا از ناحیه همسترینگ است و بسته به شدت آسیب‌دیدگی ممکن است او بین ۲ تا ۶ هفته از میادین دور باشد.

1977585

بدین ترتیب اگر گزارش‌ها صحیح باشند، در صورت پیروزی و صعود آبی‌اناری‌ها به فینال سوپرکاپ، ژاوی هرناندز یکی از مهم‌ترین و موثرترین بازیکنانش در خط حمله را در اختیار نخواهد داشت.

مشاهده این خبر در سایت مرجع