در بازی تراکتور - استقلال همه ضرر کردند؛ به جز رقیب سرسخت حسین حسینی!

منبع :  خبر ورزشی دسته بندی : ورزش کد خبر : 589984 2 هفته قبل 47

فارغ از نتیجه ای که روز گذشــته در دیدار تیم های تراکتور و استقلال رقم خورد، ثبت تساوی بدون گل، به ســود حســین پورحمیدی، دروازه بان تیم تراکتور هم شد.

ماجرا از این قرار بود که قبل از بازی روز گذشته، سیدحسین حسینی و حسین پورحمیدی به ترتیب با ۱۴ و ۱۳ کلین شیت، صدرنشین جدول کلین شیت کنندگان لیگ بیست وسوم بودند و با توجه به تعــداد هفته های باقی مانده و فاصله ای که بین آنها و علیرضا بیرانوند و محمدرضا اخباری با ۱۰ کلین شیت ایجاد شده بود، رقابت اصلی برای فتح این عنوان بین همین دو نفر خواهد بود.

روز گذشــته، سیدحسین حســینی دروازه بان و کاپیتان استقلال به دلیل محرومیت، فرصت حضور در دیدار با تراکتور را از دست داد و این بهترین شانس برای حسین پورحمیدی شد تا پس از درخشش در بازی جام حذفی مقابل ذوب آهن، بار دیگر نمایشــی بدون اشــتباه مقابل اســتقلال داشته باشــد و با بسته نگه داشتن دروازه اش مقابل آبی پوشــان، با ۱۴ کلین شیت همسایه حسینی در صدر جدول شود.

نکته درخورتوجه اینکه پورحمیدی در سال ۱۴۰۳ فقط یک کلین شیت داشت و آن هم در جریان بازی برابر سپاهان بود. پس از این مسابقه، چهار بازی رسمی به انجام رسید و پورحمیدی موفق به بسته نگه داشتن دروازه اش نشد. این چرخه ولی روز گذشته به پایان رسید و پورحمیدی در کنار حسین حسینی قرار گرفت.

مشاهده این خبر در سایت مرجع