در کامرون هم سر نخواستن اونانا دعواست!

منبع :  ورزش ۳ دسته بندی : ورزش کد خبر : 553554 4 ماه قبل 51

به گزارش "ورزش سه"، آندره اونانا، دروازه‌بان منچستریونایتد، تصمیمی گرفته که ممکن است آینده او را در این باشگاه انگلیسی به خطر بیندازد. او از زمان پیوستن به یونایتد در تابستان با جدایی از اینتر، همواره مورد انتقاد قرار دارد.

خبر قابل توجه طرفداران یونایتد این است که اونانا در لیست تیم ملی کامرون برای جام ملت‌های آفریقا از 13 ژانویه تا 11 فوریه 2024 حضور خواهد داشت.

دروازه‌بان منچستریونایتد با وجود اختلافات شدید برای حضورش در تیم ملی بین رئیس فدراسیون فوتبال کشورش و همچنین ریگوبرت سانگ، مربی کامرون، به اردوی تیم ملی ملحق می‌شود.

دروازه‌بان کامرونی اکنون آماده است تا رقابت با آلتای بایندر، دروازه‌بان دوم یونایتد، را نادیده بگیرد چراکه هنگام حضور او در جام ملت‌های آفریقا، دروازه‌بان ترک‌تبار باید در چهارچوب دروازه یونایتد قرار بگیرد.

1972105

اونانا از زمان مشاجره معروفش با ریگوبرت سانگ در جام جهانی 2022 تنها در 3 بازی با پیراهن کامرون بازی کرده است. تیم ملی کامرون خود را برای شروعی قدرتمند در دور اول آماده می‌کند. آن‌ها با سنگال، گینه و گامبیا هم‌گروه شده‌اند.

غیبت آندره اونانا نقطه عطفی در دوران حرفه‌ای او در منچستریونایتد خواهد بود. دروازه‌بان سابق اینتر از زمان حضور در ترکیب تیم انگلیسی نتوانسته انتظارات را برآورده کند و به نظر می‌رسد که هواداران از غیبت او برای حداقل چند هفته رضایت خواهند داشت. همچنین غیبت او یک فرصت خوب را به بایندر خواهد داد که از زمان انتقالش از فنرباغچه یک دقیقه هم در‌ ترکیب شیاطین سرخ بازی نکرده است.

مشاهده این خبر در سایت مرجع