دروازه‌بان شمس‌آذر رقیب جدی گلرهای ملی‌پوش! (عکس)

منبع :  ورزش ۳ دسته بندی : ورزش کد خبر : 590376 1 هفته قبل 79

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا جعفرپور گلر تیم شمس‌آذر قزوین در بازی با گل‌گهر سیرجان توانست دروازه خود را بسته نگه دارد و نهمین کلین‌شیت فصل خود را انجام دهد و در دو قدمی محمدرضا اخباری و علیرضا بیرانوند قرار بگیرد.

در جدول کلین شیت لیگ برتر حسین حسینی و حسین پورحمیدی با 14 کلین شیت در صدر قرار دارند و پس از آن علیرضا بیرانوند به همراه محمدرضا اخباری با 11 کلین شیت در رتبه‌های بعدی قرار دارند و نزدیک‌ترین تعقیب کننده آنها علیرضا جعفرپور گلر جوان شمس آذر است.

او با یک بازی بیشتر از کریستوفر کنت و حبیب فرعباسی که 8 کلین شیت انجام دادند در رتبه بهتری قرار دارد و در ادامه فصل رقابت جذابی با دیگر گلرهای لیگ برتر از لحاظ آماری خواهد داشت.

2018682

این گلر جوان در بازی امروز روز سختی را پشت سر نگذاشت و در صحنه‌ای از مسابقه که مهدی تیکدری ارسالی به سمت دروازه این تیم انجام داد پس از برخورد توپ به مدافع و تغییر مسیر با شوک ناگهانی رو به رو شد اما با واکنشی سریع و مانند یک دروازه‌بان با تجربه توانست توپ را راهی کرنر کند و اجازه باز شدن دروازه تیمش را ندهد.

جعفرپور به غیر از دیدار هفته اول که کوروش ملکی درون دروازه این تیم قرار گرفت و در بازی هفته هجدهم که سینا سعیدی‌فر درون دروازه شمس‌آذر قرار گرفت در تمامی مسابقات این تیم به میدان رفت و در 24 بازی 9 کلین شیت انجام داده و 25 گل هم دریافت کرده است.

1999626
مشاهده این خبر در سایت مرجع