دستگاه آب تصفیه کن شیائومی 1000G پلاس در سه سوت، آب زلال درست می‌کند

منبع :  gadgetnews.net دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 545059 7 ماه قبل 1873

دستگاه آب تصفیه کن شیائومی 1000G پلاس با ارائه قابلیت‌های گردش جریان پیشرفته و نرخ تصفیه بالا محصولی مناسب برای گروه‌های سنی مختلف است.

شیائومی به‌تازگی از دستگاه آب تصفیه کن شیائومی 1000G پلاس رونمایی کرده که قیمتی 300 دلاری داشته و قابلیت‌های فراوانی را به مشتریان عرضه می‌کند. این دستگاه به دنبال موفقیت دستگاه آب تصفیه کن پیشین شیائومی، موسوم به Mi Water Purifier 1000G Pro تولید شده و قصد دارد موفقیت بیشتری کسب کند. در ادامه با قابلیت‌های اصلی این دستگاه آشنا خواهیم شد.

قابلیت‌های کلیدی دستگاه آب تصفیه کن شیائومی 1000G پلاس

دستگاه آب تصفیه کن جدید شیائومی نرخ خروج آب بسیار بالایی داشته و قادر است یک لیوان را ظرف تنها 3 ثانیه پر کند. این نرخ خروج، پیشرفت بزرگی در مقایسه با نسل قبلی به شمار می‌رود.

این دستگاه همچنین از رابطی لمسی برای تبدیل آب به یخ بهره برده و چندین استاندارد مختلف برای ارائه آب با کیفیت مناسب برای کودکان و زنان باردار را کسب کرده است. از این طریق، شیائومی سعی کرده محصول جدیدش را به دستگاهی مناسب برای کاربران مختلف تبدیل کند.

تصفیه آب شیائومیتصفیه آب شیائومی

مدل قبلی این آب تصفیه کن، مدل Mi Water Purifier 1000G Pro از یک سیستم فیلتر دوگانه مجهز به فناوری اوسموز معکوس PPC+RO بهره می‌برد که توانایی حذف Bisphenol A و عوامل پلاستیک ساز را دارد. همچنین ظرفیت تصفیه کلی این دستگاه برابر با 6500 لیتر بوده و نرخ تصفیه آن برابر با 2.65 لیتر است.

مدل پیشین همچنین از فناوری گردش آب خالص بهره می‌برد که باعث آب‌کشی خودکار فیلتر شده و کیفیت آب را تضمین می‌کرد. قیمت مدل پیشین 273 دلار است.

علیرغم این که اطلاعات فنی و مشخصات دقیق تصفیه کننده آب جدید شیائومی 1000G Plus هنوز به‌طور دقیق اعلام نشده، اما انتظار می‌رود این دستگاه از سیستم‌های گردش آب پیشرفته برخوردار باشد و راندمان و دقت بهتری ارائه کند.

در صورتی که به قابلیت‌های این دستگاه علاقمند باشید، توصیه می‌کنیم با گجت نیوز همراه باشید تا با انتشار اطلاعات رسمی از این دستگاه، در جریان مشخصات و قابلیت‌های آن قرار بگیرید.

مشاهده این خبر در سایت مرجع