دشوارترین برد فصل برای آماده‌ترین تیم آسیا/ جان الهلال برای سی‌امین پیروزی در آمد!

منبع :  ورزش ۳ دسته بندی : ورزش کد خبر : 586718 4 هفته قبل 65

به گزارش "ورزش سه"، سی امین پیروزی الهلال شاید یکی از دشوارترین بردهای این تیم در این فصل از رقابت‌های فوتبالی باشد، جایی که آنها برای حفظ برتری خود تا آخرین لحظه، با جان و دل دفاع کردند.

2005651

در دیداری از هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان، الشباب میزبان الهلال بود. الشبابی‌ها موفق شدند نخستین گل بازی را در همان دقایق ابتدایی به ثمر برسانند و شوک سختی را به تیم ژسوس وارد کنند. پاس در عرض کارلوس کاروالیو به مصعب الجویر رسید و این بازیکن جوان که به صورت قرضی از الهلال راهی الشباب شده، با یک شوت دیدنی از پشت محوطه جریمه، دروازه تیم مالک اصلی خود را باز کرد.

2005652

الهلال پاسخ بسیار مناسبی به این گل داد. آنها در دقیقه بیستم و روی اشتباه سنگربان میزبان، صاحب یک ضربه پنالتی شدند که الکساندر میتروویچ موفق شد برخلاف جهت حرکت محمد العبسی، توپ را وارد دروازه کرده و گل تساوی تیمش را به ثمر برساند.

2005653

در ادامه باز هم این الکساندر میتروویچ بود که موفق شد برای تیمش گلزنی کند. ساویچ در سمت چپ و درون محوطه جریمه قصد داشت با یک ضربه دروازه را باز کند اما شوت او به طرز عجیبی با برخورد به پای گلر الشباب و تیرک دروازه، به تیر دوم رفت که میتروویچ به راحتی دروازه خالی را باز کرد تا بازی دو بر یک شود.

2005654

پیش از پایان نیمه نخست، الهلال توانست روی همکاری دیدنی دو هافبک خارجی خود به گل سوم دست یابد. روبن نوس با یک ارسال تند و تیز و زمینی از سمت راست به دهانه دروازه، ساویچ را صاحب موقعیت کرد و این بازیکن پس از کنترل توپ و ضربه نرم بغل پا، گل بعدی را به ثمر رساند تا الهلال نیمه نخست را با برتری سه بر یک به رختکن برود.

2005655

گل چهارم الهلال زیباترین گل این تیم در دیدار با حریف خود بود. روی یک حرکت تند و تیز از سمت راست، میشایل مانع از خروج توپ به بیرون از زمین شد و با یک پاس تماشایی و در عرض، توپ را به سالم الدوسری رساند و مرد سال فوتبال آسیا نیز با یک شوت تک ضرب و دیدنی، توپ را به گوشه‌ای دروازه فرستاد و به دور از دستان سنگربان الشباب، بازی را چهار بر یک کرد.

در ادامه، الشباب حملات خود را افزایش داد و تا پای تساوی نیز پیش رفت. پس از آنکه راکیتیچ توپ را در پشت محوطه جریمه به حسین الصبیانی رساند، این بازیکن با حرکت انفرادی تماشایی و عبور از میان چند مدافع الهلال ضربش را وارد دروازه کرد تا اختلاف کاهش یابد.

2005658

گل هفتم و پایانی بازی، زیباترین گل این جدال حساس در یکی از چندین دربی شهر ریاض بود. جایی که رومان سایس بازیکن مراکشی الشباب از فاصله دور پشت ضربه ایستگاهی ایستاد و با یک ضربه بسیار دیدنی و تماشایی که با پای چپ زده شد، توانست اختلاف را کاهش داده و بازی را چهار بر سه کند.

پس از گل سایس، تیم الشباب امیدوار شد که بتواند بازی را به تساوی بکشاند. آنها چند حمله خطرناک نیز به روی دروازه الهلال خلق کردند که در یکی از آنها ضربه نواف الصعدی به تیرک دروازه برخورد کرد و با خوش شانسی الهلال به گل تبدیل نشد.
 

در نهایت نیز این دیدار با نتیجه ۴ بر ۳ به سود الهلال به پایان رسید تا این تیم ضمن ثبت سی امین پیروزی متوالی خود در تمامی رقابت‌ها، همچنان صدر جدول را با اختلاف ۱۲ امتیازی نسبت به النصر حفظ کرده و به سوی قهرمانی پیش برود.

مشاهده این خبر در سایت مرجع