دفترچه ثبت نام آزمون وکالت 1401

منبع :  ایران مشاوره دسته بندی : آموزش و استخدام کد خبر : 250137 1 سال قبل 282
دانلود دفترچه ثبت نام آزمون وکالت 1401دفترچه ثبت نام آزمون وکالت 1401

دانش آموختگان واجد شرایط جهت دریافت پروانه وکالت می بایست ابتدا در خصوص ثبت نام آزمون وکالت اقدامات لازم را به عمل آورند. اما نکته حائز اهمیت این است که پیش از هر اقدامی در این خصوص می بایست به تمام ضوابط شرکت در آزمون از جمله شرایط آزمون وکالت و میزان تاثیر سهمیه در آزمون وکالت واقف بوده و سپس با فراهم نمودن مدارک ثبت نام آزمون وکالت در راستای نام نویسی خود قدم بردارند. دفترچه آزمون وکالت منبعی موثق برای دست یابی به اطلاعات مورد نیاز شرکت در این آزمون می باشد که در موعد مقرر از سوی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود.

 دفترچه ثبت نام آزمون وکالت 1401
دانلود دفترچه ثبت نام آزمون وکالت قوه قضائیه 1401

(جهت دریافت فایل، روی لینک فوق کلیک نمایید.)

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون وکالت دادگستری 1401

(جهت دریافت فایل، روی لینک فوق کلیک نمایید.)

دریافت اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در رابطه با راهنمای ثبت نام آزمون وکالت دادگستری از طریق سایت اختصاصی این سازمان قابل دریافت می باشد.

زمان انتشار دفترچه ثبت نام آزمون وکالت 1401

لازم است بدانید سازمان سنجش آموزش کشور هر ساله اطلاعیه بلند بالایی در خصوص راهنمای ثبت نام آزمون وکالت منتشر می کند که در واقع به عنوان جایگزینی برای دفترچه این آزمون به شمار می رود. این دفترچه معمولا چند روز پیش از آغاز نام نویسی از طریق سایت مربوطه منتشر می گردد. دفترچه ثبت نام آزمون وکالت قوه قضائیه 1401 در تاریخ 18 فروردین ماه 1401 از طریق سایت مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه و دفترچه ثبت نام آزمون وکالت دادگستری، در تاریخ 26 اردیبهشت ماه سال جاری از سایت سازمان سنجش در اختیار داوطلبان قرار گرفت.

شما می توانید برای اطلاع از آخرین اخبار مربوطه، ما را در کانال تلگرام مشاوره تحصیلی ایران مشاوره همراهی نمایید. 

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون وکالت 1401

سازمان سنجش اطلاعات لازم جهت ثبت نام افراد در آزمون وکالت را به صورت اطلاعیه ای در اختیار متقاضیان واجد شرایط قرار نمی دهد. جهت دریافت فایل پی دی اف این دفترچه می توانید از طریق سایت ثبت نام آزمون وکالت دادگستری یا قوه قضائیه اقدام کرده و یا به لینک های موجود در جدول زیر مراجعه نمایید.

 دفترچه ثبت نام آزمون وکالت 1401
دانلود دفترچه ثبت نام آزمون وکالت قوه قضائیه 1401

(جهت دریافت فایل، روی لینک فوق کلیک نمایید.)

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون وکالت دادگستری 1401

(جهت دریافت فایل، روی لینک فوق کلیک نمایید.)

مندرجات دفترچه ثبت نام آزمون وکالت 1401

متقاضیات شرکت در آزمون وکالت باید توجه داشته باشند که صرفا در صورت احراز شرایط مورد نیاز می توانند اقدامات لازم جهت ثبت نام خود را به انجام برسانند. از همین رو، داشتن اطلاعات کافی از شرایط و مدارک مورد نیاز برای نام نویسی در آزمون مذکور ضروری است که تمامی این موارد به واسطه انتشار دفترچه ای در اختیار متقاضیان قرار می گیرد. مندرجات موجود در متن اطلاعیه مربوطه به شرح زیر می باشد.

  • ظرفیت پذیرش داوطلبان
  •  مواد امتحانی آزمون
  •  شرایط ثبت نام
  •  مدارک لازم برای نام نویسی
  • هزینه ثبت نام و سایر نکات مربوط به فرآیند نام نویسی
  • جزئیات مرتبط با برگزاری آزمون و اعلام نتایج آن
  • تذکرات و نکات مهم

همان طور که اشاره شد، داوطلبان جهت دریافت دفترچه ثبت نام این آزمون باید از طریق سایت ثبت نام آزمون وکالت 1401  اقدام نمایند. یکی از مواردی که در این دفترچه به آن پرداخته شده است، منابع آزمون وکالت 1401 می باشد. متقاضیانی که قصد دارند با آمادگی کامل و سطح علمی مناسبی در آزمون حضور یابند، می بایست از این منابع و مباحث مورد سوال در آن مطلع باشند. به همین منظور، شما می توانید بر روی لینک فوق کلیک نموده و با بهترین و موثق ترین منابع آزمون وکالت آشنا شوید.

سوالات متداول

1- دفترچه ثبت نام آزمون وکالت 1401 چه زمانی منتشر می شود؟

این دفترچه معمولا همزمان با شروع نام نویسی در اختیار داوطلبان قرار می گیرد.

2- دفترچه ثبت نام آزمون وکالت دادگستری 1401 از چه طریقی قابل دسترس می باشد؟

این دفترچه را می توانید با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و یا لینک موجود در این مقاله دریافت کنید.

3- محتویات دفترچه ثبت نام آزمون وکالت شامل چه مواردی می باشد؟

این دفترچه حاوی اطلاعات مهمی پیرامون ضوابط شرکت در آزمون از جمله شرایط و نحوه ثبت نام، مواد آزمون، مدارک مورد نیاز و... می باشد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

مشاهده این خبر در سایت مرجع