دوئل ساحلی بازها با بلاروس میزبان / این تیم ملی برای صدرنشینی می جنگد(عکس)

منبع :  ورزش ۳ دسته بندی : ورزش کد خبر : 518198 8 ماه قبل 115

به گزارش"ورزش سه" تیم ملی ایران که در اولین دیدار رقابت های فوتبال ساحلی کشورهای مشترک المنافع در بلاروس توانست تیم آذربایجان را شکست بدهد شب گذشته نیز موفق به پیروزی برابر امارات متحده عربی شد.  
در این مسابقه که با نتیجه سه، دو به نفع ایران تمام شد رضا دیری، مهدی شیرمحمدی و سبحان فاله برای تیم ملی گلزنی کردند. تیم ایران امروز و از ساعت 18:30 به وقت محلی (19 به وقت تهران) به مصاف تیم میزبان بلاروس خواهد رفت. هر دو تیم بازی های قبلی  شان با برد پشت سرگذاشته اند.  

1906226

تیم ایران پیش از امارات، موفق شده بود تیم آذربایجان را نیز با نتیجه سه، یک مغلوب کند. بلاروس نیز در بازی قبلی خود آذربایجان را به نتیجه 5، یک شکست داد و قبل از آن موفق شده بود تیم امارات را با نتیجه 5، دو از پیش رو بردارد.  
با توجه به صعود دو تیم به مرحله بعدی ، هر دو تیم میزبان و تیم ملی ایران به مرحله بعدی صعود کرده اند و این مسابقه بازی صدرنشینی به حساب می آید. یاگور گارادزتسکی یکی از بازیکنان تیم ملی بلاروس پیش از بازی با ایران در این ارتباط گفت:" ایران یک حریف بسیار جدی است و نفرات با کیفیتی دارد. در کنار آن از نظر تاکتیکی تیم بسیار خوبی هستند. ایران یکی از قوی ترین تیم های ملی فوتبال ساحلی جهان را داد اما ما فقط یک وظیفه داریم و آن هم برنده شدن است."

19062271906228
مشاهده این خبر در سایت مرجع