دومین دبل فصل در ورزشگاه آزادی:/ آمار جالب مهرداد محمدی در گلزنی!

منبع :  ورزش ۳ دسته بندی : ورزش کد خبر : 588804 1 هفته قبل 79

به گزارش ورزش سه، مهرداد محمدی مهاجم استقلال در بازی با شمس‌آذر دو گل به ثمر رساند و تعداد گل‌های خود را در لیگ برتر به عدد 5 رساند و هر پنج گل محمدی در ورزشگاه آزادی به ثمر رسیده است.

اولین گل مهرداد محمدی یک گل‌خاطره انگیز و ماندگار مقابل استقلال خوزستان بود که هزارمین گل استقلال در تاریخ لیگ برتر بود و در تاریخ این باشگاه ثبت شد.

مهرداد محمدی دو گل در بازی با هوادار وارد دروازه علیرضا حقیقی کرد آن هم در شرایطی که آبی‌ها این مسابقه را دو بر صفر عقب افتاده بودند و با نمایش خیره‌کننده این بازیکن کامبک جذابی را مقابل هوادارانشان در ورزشگاه آزادی انجام دادند و سه امتیاز مهم کسب کردند.

مهرداد در بازی روز گذشته مقابل شمس‌آذر هم بعد از مدت‌ها برای آبی‌ها گلزنی کرد و با دوگلی که به ثمر رساند زمینه‌ساز پیروزی پرگل این تیم مقابل سبزپوشان قزوینی شد و نقش کلیدی در کسب این 3 امتیاز سخت داشت.

2012931

او با 5 گلی که در این فصل به ثمر رساند تعداد گل‌های خود را در لیگ برتر به عدد 30 رساند و یک آمار دیگر را به نفع خود ثبت کرد، او یک آمار خاص دیگر هم دارد و در کنار شهریار مغانلو تنها بازیکنی است که در طول فصل دو بار موفق به دبل شده است و بیش از یک گل به ثمر رسانده.

مشاهده این خبر در سایت مرجع