رؤیا به پایان رسید؟/ جدال رونالدو و مسی فعلا امکان‌پذیر نیست

منبع :  ورزش ۳ دسته بندی : ورزش کد خبر : 581706 2 ماه قبل 70

به گزارش "ورزش سه"، همه چیز نشان‌دهنده این است که آخرین رویارویی لیونل مسی آرژانتینی و همتای پرتغالی او یعنی کریستیانو رونالدو فعلا امکان‌پذیر نیست. رونالدو همراه النصر عربستان با شکست 1-3 مقابل العین امارات در ضربات پنالتی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، از این رقابت‌ها کنار رفت.

به این ترتیب فرصت دیدار دوباره رونالدو مقابل مسی، ستاره آمریکایی اینترمیامی، در جام باشگاه‌های جهان 2025 با سیستم جدید آن در سال آینده وجود ندارد.

النصر باید قهرمان آسیا می‌شد تا جواز صعود به جام باشگاه‌های جهان را کسب می‌کرد. این باشگاه همچنین این گزینه را داشت که به عنوان بهترین تیم رده بندی AFC جواز صعود به جام باشگاه‌های جهان را کسب کند اما با 61 امتیاز در آخرین به‌روزرسانی در رده پنجم قرار دارد.

با این حال، در صورتی که این دو ستاره تا دوره بعدی جام جهانی، به دوران حرفه‌ای خود ادامه دهند، ممکن است فرصت دوباره رویارویی رونالدو و مسی وجود داشته باشد.

2000760

لیونل مسی و اینتر میامی برای حضور در جام باشگاه‌های جهان دو گزینه خواهند داشت که اولین آن‌ها قهرمانی در کونکاکاف چمپیونزکاپ است. گزینه دوم، اختصاص میزبانی مسابقات به میزبانی ایالات متحده آمریکا به اینترمیامی است. با وجود اینکه مکانیسم انتخاب آن تیم مشخص شده است، قهرمان لیگ اولویت میزبانی را خواهد داشت اما مشخص نشده که میزبان، قهرمان سال 2023 یا 2024 خواهد بود.

گفتنی است جام باشگاه‌های جهان 2025 از 15 ژوئن تا 13 جولای در آمریکا برگزار می‌شود و 32 تیم برای اولین بار در تاریخ در آن شرکت می‌کنند و سیستم مسابقات مشابه جام جهانی خواهد بود.

مشاهده این خبر در سایت مرجع