رئال چند سانت با فاجعه فاصله داشت! (عکس)

منبع :  ورزش ۳ دسته بندی : ورزش کد خبر : 579612 1 ماه قبل 91

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی میزبان لایپزیش بود و با تساوی 1-1 مقابل این تیم به دلیل پیروزی در ورزشگاه ردبول شهر لایپزیش در بازی رفت در مجموع با نتیجه 2-1 به دور بعدی صعود کرد.

این تیم به پشتوانه بازی برده در زمین حریف وارد زمین شد و به نظر می‌رسید تمرکز لازم را ندارد. لایپزیش در اکثر مواقع تیم برتر میدان بود و توانست خیلی زود گل خورده را در نیمه دوم جبران کند و نتیجه را در دقیقه 70 بازی 1-1 کند و بعد از آن هم فشار را روی دروازه افزایش دهد.

19986771998678

این تیم در لحظات پایانی روی یک ضربه کرنر در دقیقه 90+4 این شانس را داشت. کرنر ارسالی اولیه توسط مدافعان با ضربه سر دور شد اما ریباند آن به  ویلی اوربن رسید که یک پاس عرضی را برای دنی اولمو فراهم کرد این ستاره با یک کنترل توپ خوب از سمت چپ محوطه جریمه با پای راست ضربه‌اش را به سمت دروازه رئال فرستاد که به تیر افقی دروازه برخورد کرد. 

اگر این ضربه درون چهار چوب بود کاری از دست آندری لونین بر نمی‌آمد و رئال خوش شانس بود که دروازه‌اش در این صحنه باز نشد وگرنه مجبور بود به وقت‌های اضافی برود و ممکن بود با خوردن گلی دیگر در شب تولد 122 سالگیش در برنابئو حذف شود.

مشاهده این خبر در سایت مرجع