رئیس نینتندو: سوییچ 2 یک پلتفرم انقلابی نخواهد بود

منبع :  مرجع سخت افزار دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 590660 1 هفته قبل 148

شایعات بسیار زیادی پیرامون کنسول «نینتندو سوییچ 2» (Nintendo Switch 2) توسط رسانه‌ها منتشر شده است و اکنون این شرکت ژاپنی اعلام کرده که این پلتفرم قرار نیست کاملاً جدید و انقلابی باشد. برای مطالعه ادامه خبر پلتفرم Switch II همراه ما باشید.

بر اساس گزارش رسانه «اینسایدرگیمینگ» (Insider-Gaming)، شرکت Nintendo قصد دارد در سال مالی جاری از کنسول «نینتندو سوییچ 2» (Nintendo Switch II) پرده‌برداری کند. اما این دستگاه قرار نیست یک سیستم کاملا نوآورانه باشد و از خیلی از ابعاد به کنسول Switch فعلی شباهت خواهد داشت. «شونتارو فوروکاوا» (Shuntaro Furukawa)، مدیرعامل نینتندو، در نشست سالانه با سرمایه‌گذاران به مسائل مربوط به کنسول بعدی شرکت پرداخت.

یکی از سرمایه‌گذاران حاضر در جلسه این سوال را مطرح کرد که آیا کنسول بعدی مجهز به سیستم جدیدی خواهد بود یا شبیه به سوییچ عمل خواهد کرد. «فوروکاوا» در پاسخ به این سوال گفت که مدل بعدی سوییچ نحوه درستی برای توصیف این کنسول است. احتمالا به همین دلیل کنسول جدید نینتندو از بازی‌های نسل قبل سوییچ (یا قابلیت Backward Compatibility) نیز پشتیبانی می‌کند.

پلتفرم سوییچ 2

تاریخ احتمالی عرضه پلتفرم سوییچ 2 در بازار

گفتنی است صفحه نمایش کنسول «سوییچ 2» به احتمال فراوان به نرخ وضوع 1080p ارتقا پیدا می‌کند تا تجربه بهتری در حین استفاده دستی از آن برای بازیکنان به همراه داشته باشد. شایعات به این اشاره دارند که «نینتندو» در ساخت این دستگاه از اجزای شرکت »سامسونگ» (Samsung) بهره می‌برد و جوی کان‌های آن به صورت مغناطیسی به دستگاه اتصال می‌یابند. 

شایان ذکر است این شرکت ژاپنی به هیچ یک از اطلاعات به بیرون درز شده واکنش نشان نداده است. هنوز مشخص نیست آیا نینتندو شایعات فوق را تایید یا تکذیب می‌کند یا خیر. گزارش‌های اخیر اشاره کرده‌اند که عرضه Nintendo Switch II تا اوایل سال 2025 به تعویق افتاده و ادعا می‌شود که این دستگاه در ماه مارس سال میلادی 2025 راهی بازار می‌شود. 

  • فرایند توسعه بازی Perfect Dark به خوبی پیش نمی‌رود
  • یک تیم بزرگ از EA مشغول ساخت بازی جدید Battlefield است
مشاهده این خبر در سایت مرجع