رزرو هتل های کیش با بیشترین تخفیف، فلای تودی

منبع :  مجله گردشگری سفرزون دسته بندی : گردشگری کد خبر : 169089 2 سال قبل 193

جزیره کیش یکی از مناطق توریستی و زیبای ایران است و به مروارید خلیج فارس شهرت دارد. سواحل زیبا، امکانات تفریحی متنوع و آرامش کیش از جمله دلایلی هستند که گردشگران را به این جزیره زیبا می‌کشانند. اگر به دنبال مقصدی برای دور شدن از دغدغه‌ها هستید و مدرن و لوکس بودن امکانات برایتان اهمیت دارد، رزرو بلیط کیش و بازدید از این جزیره دوست‌داشتنی بهترین گزینه است.

در این جزیره می‌توانید لحظاتی سرشار از آرامش داشته باشید، چاشنی هیجان را به سفرتان اضافه کنید، از گشت در مراکز خرید لذت ببرید و به تماشای زیبایی‌های سواحل خلیج فارس بنشینید. از آنجایی که این جزیره میزبان گردشگران زیادی است، از این رو تعداد زیادی هتل و مرکز اقامتی برای میهمانان خود دارد. در این مطلب قصد داریم تعدادی از هتل‌های باکیفیت کیش که تخفیفات ویژه‌ای را برای مسافران خود در نظر گرفته‌اند را برایتان معرفی کنیم؛ پس تا انتها با ما همراه باشید.

 

هتل میراژ کیش

یکی از هتل های ۵ ستاره کیش هتل نوساز میراژ است که در سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را در یکی از بهترین نقاط جزیره آغاز کرد. این هتل لوکس در خیابان دریا قرار گرفته و دسترسی بسیار راحتی به اماکن گردشگری و تفریحی و مراکز خرید کیش دارد. پرسنل آموزش دیده و خوش‌برخورد مجموعه، تجهیزات و امکانات با کیفیت و دسترسی آسان هتل همه در کنار هم جمع شده‌اند تا اقامتی فراموش نشدنی را برای میهمانان خود رقم بزنند. هتل میراژ نیز در اکثر ایام سال به خصوص فصول کم‌تردد، تخفیفات ویژه‌ای را برای میهمانان خود در نظر می‌گیرد.

 

رزرو هتل های کیش با بیشترین تخفیف، فلای تودی 1

آرامیس پلاس کیش

یکی از نوسازترین و شیک‌ترین هتل های پنج ستاره کیش هتل آرامیس پلاس است که سال ۱۳۹۹ فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل با امکانات و خدمات باکیفیتی که به میهمانان خود ارائه می‌دهد توانسته است رضایت میهمانان خود را به خوبی جلب کند.

این هتل در میدان پردیس واقع شده است و دسترسی بسیار آسان و راحتی به مراکز خرید پردیس یک و دو دارد. فاصله هتل آرامیس پلاس تا خلیج همیشه فارس حدود ۱.۳ کیلومتر بوده و گردشگران با چند دقیقه پیاده‌روی ‌می‌توانند خود را به ساحل برسانند. کادر آموزش دیده و خوش‌برخورد این مجموعه آماده پذیرایی و خدمت‌رسانی به مسافران این جزیره دوست‌داشتی هستند.

 

هتل شایلی کیش

این هتل در سال ۱۳۹۴ آغاز به کار کرده است و ساختمانی تقریبا نوساز دارد. اگر به دنبال هتلی تمیز با قیمت مناسب در کیش هستید، هتل شایلی کیش می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. این هتل سه ستاره توانسته با رعایت پروتکل‌ها و نکات بهداشتی، رضایت میهمانان را به دست آورد. فضای آرام هتل و برخورد خوب کارکنان نیز از دیگر دلایل رضایت مهمانان از هتل شایلی کیش هستند. این هتل تخفیفات ویژه‌ای در اکثر ایام سال برای مسافران جزیره در نظر می‌گیرد.

هتل لیلیوم کیش

هتل لیلیوم کیش یکی از هتل های ۴ ستاره کیش است که فعالیت خود را در سال ۱۳۹۸ آغاز کرد. این هتل مجلل و نوساز، کار را برای رزرو هتل در کیش مخصوصا برای مشکل‌پسندان راحت کرده است. این هتل بزرگ دارای ۱۵۴ واحد اقامتی است که در ۸ طبقه قرار گرفته اند. موقعیت مکانی آن به گونه‌ای است که ضلع شرقی مشرف به دریا و ضلع غربی مشرف به پارک بزرگ شهر است. همچنین به بسیاری از مراکز تجاری جزیره نزدیک است.

 

رزرو هتل های کیش با بیشترین تخفیف، فلای تودی 2

هتل شایان کیش

هتل پنج ستاره شایان کیش یکی از باسابقه‌ترین هتل‌های جزیره است و از سال ۱۳۵۴ از گردشگران کیش میزبانی می‌کند. با وجود قدیمی بودن هتل، بازسازی ساختمان آن در سال ۱۳۹۸ باعث شده تا از نظر کیفی همانند روز اول باشد. مهمانان این هتل نیز از رعایت نکات بهداشتی در آن رضایت دارند و هتل شایان را یکی از تمیزترین هتل های کیش می‌دانند. موقعیت مکانی ایده‌آل این هتل باعث دسترسی آسان مسافران به مراکز خرید مثل بازار پانیذ و زیتون و ساحل زیبای خلیج فارس شده است.

هتل ویدا کیش

یکی از هتل های لوکس و مدرن جزیره هتل ویدا است که جزو هتل‌های نوساز جزیره به شمار می‌رود. این هتل پنج ستاره در سال ۹۶ فعالیت خود را در نزدیکی مراکز خرید و ساحل دریا آغاز کرد. هتل ویدا تمام انتظاراتی را که از یک هتل ۵ ستاره دارید به بهترین نحو ممکن برآورده می‌کند. تمامی واحدهای اقامتی آن دارای دکوراسیونی شیک و منظم است. هتل ویدا دارای ۱۴۴ واحد اقامتی است که در ۱۰ طبقه واقع شده‌اند. پرسنل خوش اخلاق و مجرب این مجموعه در تلاشند تا اقامتی فرموش نشدنی را برای میهمانان خود رقم بزنند.

 

رزرو هتل های کیش با بیشترین تخفیف، فلای تودی 4

رزرو هتل کیش با بهترین قیمت

برای رزرو هتل در جزیره شگفت انگیز کیش انتخاب‌های زیادی پیش روی شماست؛ می‌توانید یکی از هتل‌های نزدیک ساحل را انتخاب کنید و یا در نزدیکی مراکز خرید یا جاذبه‌های دیگر جزیره اقامت داشته باشید. از مجتمع‌های اقامتی گرفته تا هتل‌های لوکس و پنج ستاره را می‌توانید در کیش رزرو کنید. برخی از هتل‌های این جزیره دارای امکانات ویژه‌ای همچون ساحل اختصاصی، کلوپ تفریحات اختصاصی و … نیز هستند و یا پیشنهادهای ویژه‌ای مانند گشت رایگان جزیره و تخفیف‌های چشمگیر برای استفاده از تفریحات کیش را ارائه می‌دهند.

برای انتخاب مطمئن هتل خود در جزیره کافیست به صفحه رزرو هتل سایت فلای تودی مراجعه کنید. در قسمت سرچ هتل‌ شهر مقصد و تاریخ سفر مورد نظر خود را وارد کرده و کلید جستجو را فشار دهید تا لیست کاملی از هتل های کیش به همراه امکانات و اطلاعات تکمیلی به ترتیب قیمت از ارزان‌ترین به گران‌ترین برایتان به نمایش در‌آید؛ در نهایت با مقایسه امکانات و قیمت هتل‌ها، بهترین انتخاب برای محل اقامت در سفر خود داشته باشید.

 

نوشته رزرو هتل های کیش با بیشترین تخفیف، فلای تودی اولین بار در سفرزون. پدیدار شد.

مشاهده این خبر در سایت مرجع