رندرهای جدیدی از گلکسی S22 اولترا منتشر شد

منبع :  دیجی کالا دسته بندی : دیجی کالا کد خبر : 169423 2 سال قبل 79

همانطور که احتمالا می‌دانید، سامسونگ تا چند هفته‌ی دیگر از گوشی‌های سری گلکسی S22 رونمایی خواهد کرد. طی ماه‌های گذشته تقریبا تمام جزئیات این گوشی‌ها فاش شده و حالا یکی دیگر از افشاگران هم در کنار تایید مشخصات فاش شده، تعدادی رندر جدید از این گوشی منتشر کرده است.

گلکسی S22 اولترا بزرگ‌ترین و گران‌ترین عضو این خانواده محسوب می‌شود و به همین خاطر از ویژگی‌های جذاب زیادی بهره می‌برد. اگرچه این گوشی به عنوان عضو خانواده‌ی S22 راهی بازار می‌شود، اما در حقیقت می‌توانیم آن را جانشین سری نوت به حساب آوریم زیرا در بدنه‌ی آن جایگاه مخصوص قلم S Pen تعبیه شده است.

بر اساس جدیدترین رندرهای منتشر شده، گلکسی S22 اولترا در چهار رنگ مشکی، سفید، بنفش و سبز به دست کاربران می‌رسد. بدنه‌ی قلم S Pen هم مشکی‌رنگ است ولی بخش فوقانی آن از رنگ بدنه‌ی گوشی بهره می‌برد. ظاهرا این قلم نسبت به نسل قبلی ۳ برابر سرعت بیشتری دارد. میزان تأخیر قلم S-Pen در گلکسی نوت ۲۰ اولترا ۹ میلی‌ثانیه بود که حسی مشابه نوشتن با خودکار را به کاربر القا می‌کرد. حالا با توجه به رسیدن این تاخیر به فقط ۳ میلی‌ثانیه، کاربران هنگام استفاده از آن تجربه‌ی بسیار جذاب‌تری خواهند داشت.

در پنل پشتی این گوشی دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی تعبیه شده که نسبت به نسل قبلی تفاوت چندانی ندارد ولی در کل امکانات نسبتا بهتری را ارائه خواهد داد. در کنار آن شاهد یک دوربین اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی خواهیم بود و همچنین باید انتظار بهره‌گیری از دوربین تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با زوم ۳ برابری و دوربین پریسکوپی ۱۰ مگاپیکسلی با زوم ۱۰ برابری را داشته باشیم. این افشاگر مدعی شده که یک سنسور پنجم هم در پنل پشتی قرار دارد که احتمالا برای تشخیص عمق مورد استفاده قرار می‌گیرد. در حفره‌ی نمایشگر این گوشی هم یک دوربین سلفی ۴۰ مگاپیکسلی انجام وظیفه می‌کند.

گلکسی S22 اولترا

سامسونگ برای این گوشی از نمایشگر ۶.۸ اینچی امولد با رزولوشن ۳۰۸۸ در ۱۴۴۰ استفاده کرده که طبق یک گزارش جدید، بر روی آن شیشه‌ی محافظ گوریلا گلس ویکتوس پلاس تعبیه شده است؛ باید خاطرنشان کنیم این شیشه‌ی محافظ هنوز معرفی نشده و احتمالا در مراسم رونمایی از گوشی‌های سری S22 معرفی می‌شود. بدون شک این شیشه‌ی محافظ نسبت به نسل قبلی خود محافظت بیشتری را امکان‌پذیر می‌کند ولی هنوز اطلاعات موثقی در مورد امکانات آن منتشر نشده است.

انرژی گلکسی S22 اولترا از طرف باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که از سرعت شارژ ۴۵ وات پشتیبانی می‌کند. در حال حاضر هیچکدام از گوشی‌های سامسونگ از چنین سرعت شارژی بهره نمی‌برند و اگر این شایعه صحت داشته باشد، با بیشترین سرعت شارژ در بین گوشی‌های سامسونگ روبرو خواهیم شد. البته با توجه به سیاست سامسونگ برای حذف شارژر از جعبه‌ی گوشی‌های پرچم‌دار خود، کاربران باید آن را به طور جداگانه بخرند. طبق یک گزارش جدید، این شارژر با قیمت ۵۰ دلار راهی بازار می‌شود که قیمت بالایی به حساب می‌آید.

از دیگر شایعات منتشر شده می‌توانیم به احتمال بهره‌گیری گلکسی S22 اولترا از ۱ ترابایت حافظه‌ی داخلی اشاره کنیم. سامسونگ در چند سال اخیر فقط یک‌بار یکی از گوشی‌های خود را با ۱ ترابایت حافظه‌ی داخلی راهی بازار کرد آن هم گوشی گلکسی S10 پلاس بود. باید خاطرنشان کنیم کاربران زیادی به ضبط فیلم‌های ۴K علاقه‌ی فراوانی دارند و این نوع فیلم‌ها هم فضای زیادی از گوشی را اشغال می‌کنند. با توجه به عدم بهره‌گیری S22 اولترا از کارت حافظه، عرضه‌ی مدل مبتنی بر حافظه‌ی ۱ ترابایتی احتمالا مورد توجه این دسته از کاربران قرار می‌گیرد.

  • همین حالا تصاویر زمینه‌ی گلکسی S22 را دانلود کنید

منبع: Android Authority

نوشته رندرهای جدیدی از گلکسی S22 اولترا منتشر شد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

مشاهده این خبر در سایت مرجع