روز رویایی بارسلونا/ ثبت قرارداد با پسر طلایی

منبع :  خبر ورزشی دسته بندی : ورزش کد خبر : 489997 9 ماه قبل 135

بارسلونا و هوادارانش یک روز خوب را در سه شنبه ای که گذشت پشت سر گذاشتند. در این روز ابتدا آنها با چراغ سبز لالیگا بابت پذیرفته شدن شرایط اقتصادی باشگاه رو به رو شدند و سپس خبر ثبت قرارداد پسر طلایی بارسلونا، یعنی لالیگا، روز خوب این باشگاه را تکمیل کرد.

رسانه های اسپانیایی گزارش دادند شعبه پانزده دادگاه شهر بارسلونا به فرجام‌خواهی بارسا رای مثبت داد. در اوایل سال جاری میلادی لالیگا قرارداد گاوی با بارسلونا را لغو کرد و باشگاه علیه این تصمیم به دادگاه شکایت کرد. لالیگا پیش از این با ثبت قرارداد ستاره جوان بارسا مخالفت می‌کرد، ولی حکم امروز دادگاه به این معنی است که دیگر مشکلی برای ثبت رسمی قرارداد او وجود ندارد.

مخالفت لالیگا با ثبت قرارداد لالیگا برای بارسلونا ناراحت‌کننده بود، چرا که در صورت ثبت نشدن این قرارداد، گاوی با شروع تابستان بازیکن آزاد حساب می‌شد و می‌توانست بارسا را ترک کند.

بارسلونا در ماه ژانویه با شکایت به دادگاه موفق شد گاوی را در لالیگا در اختیار داشته باشد، اما بعد از آن لالیگا با شکایت علیه بارسا مانع از ثبت قرارداد او شد. با توجه به حکمی که امروز صادر شد خیال بارسا از بابت حفظ این هافبک جوان راحت شد.

مشاهده این خبر در سایت مرجع