رویداد بزرگ آینده متاورس

منبع :  رویدادان دسته بندی : کد خبر : 184191 2 سال قبل 316

بزرگترین رویداد شناخت فرصت های رشد و درآمدزایی در 5 سال آینده، با هدف  آشنایی با جهان آینده(به ویژه مفهوم متاورس) با حضور چهره های برجسته سراسر کشور، در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد برگزار خواهد شد.

هدف از برگزاری رویداد آینده: معرفی ایده ها و فرصت های شگفت انگیز درآمدزایی 5 سال آینده  /  آشنایی با تحول اقتصاد دیجیتال، بلاکچین، متاورس، ان اف تی و وب3  /  معرفی جدیدترین تغییرات سبک زندگی و کسب و کارهای دنیای آینده  /  آموزش مهارت های لازم برای توسعه کسب و کارهای دنیای آینده  /  آموزش مهارت های لازم برای توسعه کسب و کار و موفقیت در عصر جدید  /  آموزش مهارت های فردی برای رشد، ارتقای شخصی و زندگی بهتر

معرفی رویداد آینده: متاورس از دو واژه «متا» و «ورس» تشکیل شده و به معنای «جهان برتر«یا«برتر از جهان» می باشد. متاورس به عنوان یک شبکه مجازی عمل کرده که در آن کاربران قادر خواهند بود با یکدیگر و با دیگر اجزای محیط اطراف خود تعامل کنند. به عبارتی دیگر، در دنیای متاورس افرادی به صورت آنلاین و مجازی به نقش آفرینی می پردازند. این دنیا مجازی، جنبه های مختلف شبکه های اجتماعی، بازی های ویدیوئی، فناوری واقعیت مجازی، واقعیت افزوده و در نهایت بلاکچین را با یکدیگر ادغام می کند. به همین دلیل متاورس را می توان به دنیایی که توسط واقعیت های مجازی و واقیت های افزوده ساخته می شود هم نسبت داد. بی شک نا آشنایی با دنیای پیش رو و فضای کسب و کار و زندگی در آن باعث از دست رفتن فرصت های بکر و جاماندگی از دنیای جدید خواهد شد.

معرفی رویداد آینده: در این رویداد استراتژی های رشد، درآمدزایی و فرصت های 5 سال آینده معرفی میشود. هدف ار برگزاری رویداد آینده این است که شما بتوانید از همه توانایی های خود و کسب و کارتان، برای رشد و افزایش درآمد و ارتباطات خود در آینده استفاده کنید. مفاهیمی در حوزه سرمایه گذاری همچون بلاکچین، متاورس و تکنولوژی هایی مانندweb3.0 ، NFT، مهارتهای توسعه کسب و کار مانند سیستم سازی و کوچینگ و مهارت های توسعه فردی بخشی از مطالب این رویداد میباشد. این رویداد با حضور سرمایه گذاران، کارآفرینان و مدیران کسب و کارها برگزار می شود و فرصت بی نظیری برای شبکه سازی و توسعه روابط تجاری شرکت کنندگان می باشد. رویداد آینده به سبکی متفاوت برگزار خواهد شد و شما را شگفت زده خواهد کرد.

دستاوردهای رویداد آینده: آشنایی با تغییرات دیجیتال دنیا: متاورس و ان اف تی  /  آشنایی با اصول کارآفرینی و کسب و کار در آینده  /  آشنایی با ارتباط دنیای واقعی و دنیای مجازی از نظر علمی  /  آشنایی با بلاکچین و رمز ارزهای آینده  /  آشنایی با مهارت های توسعه فردی برای رشد شخصی  /  شبکه سازی با مدیران سرمایه گذاران و کارآفرینان  /  مشاهده یک رویداد متفاوت در چند سال اخیر

مشاهده این خبر در سایت مرجع