ریمیک بازی Silent Hill 2 مهم‌ترین آزمون استودیو Bloober Team است

منبع :  مرجع سخت افزار دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 589721 2 هفته قبل 76

استودیو «بلوبر تیم» (Bloober Team) گفته است ریمیک بازی «سایلنت هیل 2» (Silent Hill 2) مهم‌ترین آزمون کارمندان استودیو محسوب می‌شود. او ادعا کرد که از نتیجه نهایی کار بسیار رضایت دارد. گفتنی است این استودیو به‌زودی از تاریخ انتشار و پلتفرم‌های مقصد Silent Hill 2 Remake پرده‌برداری می‌کند.

با نزدیک‌تر شدن به عرضه نسخه بازسازی بازی Silent Hill 2، همه نگاه‌ها به استودیو توسعه‌دهنده Bloober Team است و فشاری که استودیو به خوبی از آن آگاهی دارد. انتظار می‌رود با وجود اختلاف عمومی با ناشر «کونامی» (Konami)، بازی مذکور برای انتشار در سال 2024 آماده شود. استودیو «بلوبر تیم» همچنان تاکید دارد که از «نتیجه نهایی کار رضایت‌مند است».

امیدواری بلوبر تیم از کیفیت نهایی ریمیک بازی Silent Hill 2

به نقل از خبرگزاری «یوروگیمر» (Eurogamer)، استودیو اخیراً گزارش سالانه خود را برای سهامداران به اشتراک گذاشت؛ جایی که تیم نسبت به این پروژه ابراز خوش بینی کرد و تاکید دارد که بازسازی یک بازی نمادین مانند Silent Hill 2 «مهم‌ترین آزمونی» است که استودیو تاکنون با آن مواجه شده است.

آزمون ریمیک بازی Silent Hill 2

بلوبر در ادامه توضیح داد: «در سال 2023، تقریباً نیمی از نیروهای تولید ما روی پر سر و صداترین پروژه – سایلنت هیل 2 – با همکاری کونامی متمرکز شدند. این یکی از شناخته‌شده‌ترین فرانچایزهای صنعت گیمینگ است. این IP مولد کلیدی ژانر ترسناک است. ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بهترین احساسات ممکن را به طرفداران سری ارائه دهیم – هم برای کسانی که نسخه اصلی را بیش از 20 سال پیش بازی کرده‌اند و هم برای کسانی که برای اولین بار به سمت این سری معروف می‌روند».

به‌تازگی استودیو Bloober Team برای کسب رضایت طرفداران، چهره شخصیت «جیمز ساندرلند» (James Sunderland) را به مانند نسخه اصلی طراحی کرده است. بازی Silent Hill 2 Remake برای کنسول «پلی استیشن 5» (PlayStation 5) و پلتفرم کامپیوترهای شخصی (PC) در دست توسعه قرار دارد.

  • رونمایی از تاریخ عرضه و پلتفرم‌های مقصد بازی Silent Hill 2 Remake در آینده نزدیک
  • شایعه: بازی Silent Hill 2 Remake در شوکیس بعدی پلی استیشن حضور دارد
مشاهده این خبر در سایت مرجع