زمان اعلام نتایج نهایی کنکور دانشگاه آزاد 1401

منبع :  ایران مشاوره دسته بندی : آموزش و استخدام کد خبر : 268393 1 سال قبل 872
زمان و راهنمای دریافت نتایج نهایی کنکور دانشگاه آزاد 1401زمان اعلام نتایج نهایی کنکور دانشگاه آزاد 1401

پس از اعلام نتایج کنکور دانشگاه آزاد 1401 در یک بازه زمانی چند روزه به داوطلبان فرصت داده می شود که در صورت تمایل در انتخاب رشته دانشگاه آزاد شرکت کنند. پس از ثبت کد رشته محل های انتخابی و اتمام فرآیند انتخاب رشته، داوطلبان مشتاقانه در انتظار دریافت نتایج انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 1401 هستند. این نتایج در موعد مقرر از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه مذکور منتشر می گردد و داوطلبان با دریافت کارنامه خود می توانند از رشته محل قبولی خود باخبر شوند. در صورتی که مایل به کسب اطلاع از زمان انتشار نتایج نهایی دانشگاه آزاد هستید، به ادامه مطلب توجه کنید.

نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد سال جاری در دهه اول شهریور ماه 1401 از طریق سایت مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد منتشر خواهد شد.

زمان اعلام نتایج نهایی کنکور دانشگاه آزاد 1401

کارنامه نهایی کنکور دانشگاه آزاد که مربوط به نتایج انتخاب رشته این دانشگاه می باشد، همزمان با اعلام نتایج نهایی کنکور 1401 نیمه دوم شهریور ماه 1401 از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت. بنابراین متقاضیان تحصیل در رشته های این دانشگاه می توانند از اواسط شهریور ماه در انتظار اخبار مربوط به اعلام نتایج نهایی کنکور دانشگاه آزاد باشند. داوطلبان می توانند با عضویت در کانال تلگرام کنکور ایران مشاوره و یا از طریق همین مقاله از انتشار هر گونه اخباری در رابطه با زمان اعلام نتایج نهایی کنکور دانشگاه آزاد 1401 مطلع شوند.

نحوه مشاهده نتایج نهایی کنکور دانشگاه آزاد 1401

برای وارد شدن به پروفایل خود در سامانه اعلام نتایج دانشگاه آزاد می بایست شناسه کاربری این دانشگاه را در دسترس داشته باشید (این شناسه به صورت کد دسترسی انتخاب رشته برای داوطلبان تعریف شده است.) با طی مراحل زیر می توانید به نتیجه پذیرش نهایی خود دست یابید. چنانچه در حین دریافت نتایج با مشکل مواجه شدید، می توانید با مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره تماس حاصل کرده و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

  • ابتدا به سایت مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.iau.ac.ir مراجعه نموده و سپس بر روی گزینه “اعلام نتیجه آزمون سراسری 1401 دانشگاه آزاد اسلامی” کلیک کنید.
  • در این مرحله می بایست جهت دریافت نتایج خود اطلاعات خواسته شده (کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد و کد ملی) را در کادرهای مشخص شده وارد نمایید.
  • توجه داشته باشید در صورتی که داوطلب تحصیل در هر یک از رشته های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی دانشگاه آزاد می باشید، می بایست به منظور دریافت کارنامه نهایی خود به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی الکترونیکی sanjesh.org مراجعه نموده و با کلیک بر روی لینک “نتایج نهایی آزمون سراسری و پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی سال 1401″، نتایج خود را پس از ثبت اطلاعات مورد نیاز مشاهده نمایید.

    داوطلبانی که در هیچ یک از رشته محل های مورد علاقه خود پذیرفته نشده اند، می توانند راه های دیگری را برای محک زدن شانس پذیرش خود و ادامه تحصیل انتخاب کنند. یکی از این مسیرها، فرآیند تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد می باشد که در صورت برگزاری آن برای سال جاری، علاقه مندان می توانند به دریافت دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد 1401 اقدام نموده و پس از اطلاع از تمامی شرایط و جزئیات اقدام به ثبت نام کنند.

     

    سوالات متداول

    1- نتایج نهایی کنکور دانشگاه آزاد 1401 چه زمانی اعلام می شود؟

    زمان اعلام نتایج نهایی کنکور دانشگاه آزاد 1401 نیمه دوم شهریور ماه سال جاری می باشد.

    2- برای مشاهده نتایج نهایی کنکور دانشگاه آزاد 1401 از چه طریقی باید اقدام نمایم؟

    برای مشاهده نتایج نهایی کنکور دانشگاه آزاد 1401 می توانید به سامانه سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.iau.ac.ir مراجعه نمایید.

    3- برای دریافت نتایج نهایی کنکور دانشگاه آزاد 1401 و ورود به سایت دانشگاه آزاد به چه اطلاعاتی نیاز داریم؟

    اطلاعات مورد نیاز برای ورود به پورتال کاربری در سایت دانشگاه آزاد، کدملی و کد دسترسی 7 رقمی انتخاب رشته آزاد متقاضی می باشد.

    سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

    مشاهده این خبر در سایت مرجع