زمان انتشار دفترچه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1402

منبع :  ایران مشاوره دسته بندی : آموزش و استخدام کد خبر : 249540 1 سال قبل 557
تاریخ انتشار دفترچه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 1402زمان انتشار دفترچه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1402

هر ساله آزمونی با عنوان “آزمون دکتری وزارت بهداشت” برای داوطلبان ادامه تحصیل در مقطع دکتری رشته های گروه علوم پزشکی دوره های روزانه و شهریه پرداز از جمله دانشگاه آزاد برگزار می شود که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مسئولیت بر پایی آن را بر عهده دارد. متقاضیان برای شرکت در این آزمون می بایست در صورتی که واجد تمامی شرایط ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت باشند، در زمان مقرر جهت تکمیل فرم نام نویسی خود اقدامات لازم را به عمل برسانند. همچنین مرکز سنجش آموزش پزشکی برای سهولت دسترسی داوطلبان به اطلاعات مربوط به فرآیند نام نویسی و برگزاری آزمون مذکور، ضوابط و قوانین مربوطه را در قالب یک دفترچه از طریق سایت اختصاصی خود ارائه می کند.

دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون دکتری 1400
دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1400

(جهت دریافت آن، بر روی لینک فوق کلیک کنید.)

دفترچه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1400 همزمان با آغاز مهلت نام نویسی در روز 12 اسفند ماه 99 از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور منتشر می شود.

زمان انتشار دفترچه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1400

سالیانه وزارت بهداشت برای مقطع دکتری آزمون ورودی بر پا می کند. این آزمون همانند تمامی آزمون های دیگر دارای شروط خاص خود می باشد که همان طور که گفته شد این شرایط و سایر اطلاعات مورد نیاز در دفترچه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت درج شده است. این دفترچه به طور همزمان با آغاز مهلت نام نویسی در روز 12 اسفند ماه 99 از طریق سایت sanjeshp.ir منتشر می شود.

داوطلبان می توانند پس از دانلود دفترچه و در صورت دارا بودن شرایط مندرج در آن، در زمان مقرر نسبت تکمیل فرم ثبت نام خود به صورت اینترنتی از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور اقدام نمایند.

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1400

متقاضیان قبل از پرداخت هزینه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت می بایست شرایط مندرج در دفترچه راهنما را مطالعه نمایند که دانلود این دفترچه در زمان تعیین شده از طریق لینک موجود در سایت sanjeshp.ir امکان پذیر است. همچنین برای این که داوطلبان گرامی دسترسی آسان تری به فایل pdf این دفترچه داشته باشند، به محض انتشار، لینک دانلود آن را در جدول زیر فعال خواهیم کرد.

دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون دکتری 1400
دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1400

(جهت دریافت آن، بر روی لینک فوق کلیک کنید.)

همان طور که گفته شد، دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت حاوی اطلاعات مهمی همچون سهمیه های مختلف، برنامه زمان بندی اجرای آزمون، شرایط خاص برخی از رشته ها و دانشگاه ها، اطلاعات مربوط به گواهی مدارک زبان انگلیسی، منابع، نمونه فرم های مورد نیاز و مدارک ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت  می باشد. همچنین همان طور که می دانید، داوطلبانی که خواستار مجاز شدن به شرکت در آزمون دکتری وزارت بهداشت می باشند، می بایست شامل کلیه شرایط ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت باشند که این شرایط به دو بخش شروط عمومی و اختصاصی تقسیم می شود. در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه بر روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

 

سوالات متداول

1- دفترچه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 1400 در چه تاریخی منتشر می شود؟

ین دفترچه به طور همزمان با آغاز مهلت نام نویسی در روز 12 اسفند ماه 99 از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می شود.

2- چگونه می توان دفترچه آزمون دکتری وزارت بهداشت سال 1400 را دریافت کرد؟

این دفترچه از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به آدرس sanjeshp.ir و همچنین لینک موجود در این مقاله قابل دانلود می باشد.

3- اطلاعات موجود در دفترچه ثبت نام کنکور دکتری وزارت بهداشت 1400 شامل چه مواردی است؟

این دفترچه شامل اطلاعاتی مانند زمان و نحوه نام نویسی، هزینه و شرایط ثبت نام، مدارک مورد نیاز و... می باشد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

مشاهده این خبر در سایت مرجع