زمان برگزاری آزمون استخدامی سازمان بازرسی کل کشور 1401

منبع :  ایران مشاوره دسته بندی : آموزش و استخدام کد خبر : 481057 11 ماه قبل 209
تاریخ برگزاری آزمون استخدامی سازمان بازرسی کل کشورزمان برگزاری آزمون استخدامی سازمان بازرسی کل کشور 1401

سازمان بازرسی کل کشور بر اساس نیاز خود به نیروی انسانی برای موقعیت های شغلی گوناگون، آزمونی را جهت جذب افراد واجد شرایط برگزار می کند. زمان برگزاری این آزمون با توجه به زمان اعلام سازمان بازرسی کل کشور به جذب نیروی جدید معین شده و متقاضیان می توانند شانس خود را برای ورود به این سازمان امتحان نمایند. لازم به ذکر است، آزمون مذکور مانند سایر آزمون های استخدامی نبوده و صرفا جهت استخدام کسانی که در سایر دستگاه های دولتی، به صورت رسمی یا پیمانی مشغول به فعالیت هستند، می باشد. زمان برگزاری این آزمون توسط فراخوانی در سایت سازمان بازرسی کل کشور bazresi.ir اعلام می شود.

آزمون استخدامی سازمان بازرسی کل کشور در 28 بهمن ماه ۱۴۰۱ برگزار شد.

زمان برگزاری آزمون استخدامی سازمان بازرسی کل کشور 1401

کسانی که در آزمون استخدامی سازمان بازرسی کل کشور، از طریق سامانه الکترونیک سازمان بازرسی کل کشور به آدرس bazresi.ir ثبت نام نموده اند، می بایست در زمان مقرر برای شرکت در آزمون آماده شوند. طبق اطلاعیه درج شده در سامانه اینترنتی سازمان بازرسی کل کشور، زمان برگزاری آزمون استخدامی، در تاریخ ۲۸ بهمن ماه ۱۴۰۱ خواهد بود.

اطلاعات دقیق مربوط به زمان، نحوه و ساعت برگزاری آزمون، هنگام انتشار کارت ورود به جلسه از طریق سایت سازمان سنجش اعلام خواهد شد. داوطلبان می توانند جهت پیگیری اخبار لحظه ای از زمان برگزاری آزمون سازمان بازرسی کل کشور، در کانال تلگرام آزمون های استخدامی ایران مشاوره عضو شوند.

نحوه و محل برگزاری آزمون استخدامی سازمان بازرسی کل کشور 1401

داوطلبان آقا که قصد شرکت در آزمون بازرسی کل کشور را دارند، باید یک یا دو استان را با توجه به شرایط مندرج در دفترچه ثبت نام، برای محل خدمت خود مشخص کنند. افراد به این نکته توجه داشته باشند، برای حضور در جلسه آزمون تنها یک حوزه را می توانند انتخاب نمایند که توصیه می شود، یکی از شهرهای نزدیک به محل سکونت و یا کار خود را برگزینند.

همچنین با توجه  به این آزمون در 4 شهر تهران، شیراز، مشهد و تبریز برگزار می گردد، داوطلبان باید با توجه به شرایط خود در انتخاب حوزه امتحانی دقت لازم را به کار گیرند. البته انتخاب محل برگزاری آزمون (یکی از 4 شهر نام برده) در هنگام ثبت نام بوده ولی آدرس دقیق حوزه امتحانی بر روی کارت درج خواهد شد.

کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی سازمان بازرسی کل کشور 1401

کارت ورود به جلسه این آزمون از طریق سایت سازمان سنجش در زمان مقرر منتشر شده و داوطلبان باید برای دریافت آن به آدرس اینترنتی sanjesh.org مراجعه کنند.

زمان انتشار کارت ورود به جلسه

کارت ورود به جلسه آزمون بازرسی کل کشور چند روز قبل از برگزاری آن در سایت سازمان سنجش قابل دریافت می باشد که مطابق با اطلاعیه صادره، شرکت کنندگان می توانید در بازه زمانی25 لغایت 27 بهمن ماه ۱۴۰۱ نسبت به دریافت کارت مذکور اقدام نمایند.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه

کارت ورود به جلسه تنها برای منتخبین شرکت در آزمون و افراد دارای شرایط استخدام سازمان بازرسی کشور منتشر شده و از طریق پیامک به ایشان ارسال می گردد. بنابراین پس از ثبت نام اولیه بهتر است از فعال بودن سیستم پیام های تبلیغاتی شماره همراه وارد شده در زمان ثبت نام خود، اطمینان حاصل نمایید. کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی سازمان بازرسی کل کشور از طریق سایت سازمان سنجش منتشر شده که در در ادامه، مراحل دریافت آن را به صورت تصویری شرح داده ایم.

  • مراجعه به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org و انتخاب گزینه “سایر آزمون های استخدامی”

مرحله یک دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی سازمان بازرسی کل کشور

  • کلیک بر روی لینک فعال “کارت شرکت در آزمون تعیین سطح توان علمی – تخصصی متقاضیان همکاری با سازمان بازرسی کل کشور بهمن ماه سال 1401”

مرحله دو دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی سازمان بازرسی کل کشور

  • برگزیدن عبارت “کارت شرکت در آزمون تعیین سطح توان علمی – تخصصی متقاضیان همکاری با سازمان بازرسی کل کشور بهمن ماه سال 1401”

مرحله سه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی سازمان بازرسی کل کشور

  • دریافت کارت با یکی از روش های موجود و فشردن دکمه “جستجو”

مرحله چهار دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی سازمان بازرسی کل کشور

آدرس باجه های رفع نقص

پس از دریافت کارت ورود به جلسه این آزمون، در صورتی که مغایرتی همچون نداشتن عکس، فاقد مهر بودن، واضح نبودن و… مشاهده کردید، می بایست آن را رفع نمایید. برای انجام این امر باید با در دست داشتن دو قطعه عکس و کارت ملی یا شناسنامه عکس دار از ساعت 7 الی 8 صبح روز 28 بهمن ماه 1401 قبل از بسته شدن درب حوزه امتحانی، به نماینده سازمان سنجش مراجعه کنید.

آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی سازمان بازرسی کل کشور 1401
نام شهر محل رفع نقص نشانی باجه رفع نقص
تهران دانشگاه علامه طباطبایی بزرگراه شهید همت، میدان دهکده
شیراز دانشگاه شیراز خیابان ساحلی غربی، مجتمع فرهنگی رفاهی دانشگاه شیراز
مشهد دانشگاه فردوسی مشهد ابتدای بلوار وکیل آباد، روبروی پارک ملت، درب شمالی دانشگاه فردوسی، ساختمان آموزش دانشگاه فردوسی مشهد
تبریز دانشگاه تبریز بلوار 29 بهمن دانشگاه تبریز، مدیریت امور آموزشی

نکاتی در رابطه با آزمون استخدامی سازمان بازرسی کل کشور 1401

برای شرکت در آزمون استخدامی سازمان بازرسی کل کشور باید به یک سری نکات مهم توجه نمایید که در ادامه آن ها را ذکر کرده ایم.

  • به هر داوطلب دو بسته آزمونی داده شده که بسته اول دارای برگ پاسخنامه و دفترچه آزمون استعداد شغلی و بسته دوم دفترچه آزمون تخصصی است.
  • آزمون استخدامی سازمان بازرسی کل کشور مانند بسیاری از آزمون های استخدامی دیگر، شامل آزمون عمومی، هوش و توانمندی های شغلی و آزمون اختصاصی است. بخش عمومی و هوش و توانمندی برای تمامی رشته ها یکسان و آزمون اختصاصی به تفکیک هر رشته متفاوت بوده که این منابع، متعاقبا از طریق درگاه اینترنتی سازمان بازرسی کل کشور اعلام خواهند شد.
  • لازم به ذکر است، تمامی اطلاعیه ها و مراحل آزمون استخدامی سازمان بازرسی کل کشور از طریق سامانه الکترونیک این سازمان صورت گرفته و صرفا برگزاری این آزمون بر عهده سازمان سنجش آموزش کشور خواهد بود.
  • امکان شرکت در آزمون سازمان بازرسی کل کشور 1401 تنها برای آقایان میسر می باشد.
  • با توجه به این که پس از ثبت نام، امکان ویرایش اطلاعات وجود ندارد، فرم اینترنتی ثبت نام را با دقت تکمیل نمایید.
  • متقاضیان می توانند 2 استان را برای محل خدمت خود انتخاب نمایند و پس از استخدام به هیچ عنوان محل کار و یا تخصص فرد قابل تغییر نمی باشد.
  • در صورت اخذ نمره قبولی در آزمون، متقاضیان، بر اساس نیاز سازمان و نیز اولویت ها، جهت مصاحبه دعوت خواهند شد. بنابراین از تماس تلفنی و مراجعه حضوری به سازمان، جهت اطلاع از وضعیت خود، خودداری فرمایید.
  • لازم به ذکر است در صورت عدم صداقت در اطلاعات درج شده متقاضی، پرونده شخص در هر مرحله از استخدام، از دستور کار خارج خواهد شد.

 

سوالات متداول

1- آزمون استخدامی سازمان بازرسی کل کشور ۱۴۰۱ چه زمانی برگزاری می گردد؟

این آزمون در تاریخ ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ برگزار شد.

2- کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی سازمان بازرسی کل کشور چه زمانی منتشر می شود؟

زمان انتشار کات ورود به جلسه آزمون 25 بهمن ماه 1401 است.

3- آزمون استخدامی سازمان بازرسی کل کشور 1401 در چه محلی برگزار می شود؟

این آزمون در ۴ شهر تهران، شیراز، مشهد و تبریز برگزار می گردد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

مشاهده این خبر در سایت مرجع