ساخت فیلم سینمایی از بازی El Paso, Elsewhere تایید شد

منبع :  مرجع سخت افزار دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 589131 1 هفته قبل 105

گویا قرار است از بازی El Paso, Elsewhere یک فیلم سینمایی نیز تولید شود. این بازی بدون سروصدا در سال گذشته روانه بازار و در پایان به یکی از بهترین عناوین سال 2023 تبدیل شد. برای مطالعه ادامه خبر ساخت فیلم سینمایی El Paso, Elsewhere همراه ما باشید.

رسانه «اینسایدر-گیمینگ» (Insider-Gaming) گزارش داده است که «لاکیت استنفیلد» (LaKeith Stanfield)، ستاره سریال Atlanta و فیلم Uncut Gems، نقش «جیمز ساواچ» (James Savage) را در فیلم El Paso, Elsewhere ایفا می‌کند. «جیمز» یک معتاد و شکارچی خون‌آشام است که باید جهان را از دست نامزد سابقش نجات دهد.

انتظار می‌رود «استنفیلد» به همراه «کالین استارک» (Colin Stark) و «لورنزو دی بوناونتوره» (Lorenzo Di Bonaventure)، تهیه‌کنندگی فیلم مذکور را برعهده بگیرند. همان‌طور که در بالا گفته شد، بازیکنان با کنترل شخصیت «جیمز ساواچ»، به‌تدریج یاد و خاطره بازی‌های کلاسیک Max Payne و Dead to Rights را زنده می‌کنند. آن‌ها در یک مُتل در حال تغییر سفر می‌کنند که توهم و خیال جایگزین واقعیت شده است.

فیلم El Paso

مضامین و داستان فیلم El Paso, Elsewhere

داستان بازی El Paso, Elsewhere مضامینی همچون خشونت خانگی، اعتیاد، تروما و سایر موارد را پوشش می‌دهد. «خالاویر نلسون جونیور» (Xalavier Nelson Junior)، کارگردان بازی گفته است که توسعه این پروژه با حساسیت بالایی پیش رفت. او در سپتامبر سال گذشته در جریان مصاحبه با خبرگزاری Insider-Gaming گفت: «همه اعضای تیم برای ساخت یک اثر باید همسو باشند. نیاز بود علاوه بر اجرای درست، اعضای تیم به جریان اطمینان از پوچی و سوررئالیست در بازی El Paso, Elsewhere هم‌نظر باشند. این اتفاق منجر شد تا عزت نفس ما افزایش یابد و مجبور شویم یک گیم پلی ضربتی در اطراف داستان ایجاد کنیم».

بازی El Paso, Elsewhere هم‌اکنون برای کنسول‌های «ایکس باکس وان» (Xbox One)، «ایکس باکس سری ایکس/اس» (Xbox Series X/S) و پلتفرم PC قابل دسترس است.

  • تمجید تیم کین از سریال تلویزیونی Fallout
  • شایعه: بازی Sonic Frontiers 2 در دست ساخت قرار دارد
مشاهده این خبر در سایت مرجع