سالیانه 123 میلیون نفر با کنسول نینتندو سوییچ بازی می‌کنند

منبع :  مرجع سخت افزار دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 590529 1 هفته قبل 130

شرکت «نینتندو» (Nintendo) به تازگی گزارش سالانه مالی منتهی به ماه مارس سال 2024 را منتشر کرده است. این گزارش به تفکیک میزان بازیکنان کنسول «سوییچ» (Switch) و مدلی که آن‌ها مشغول انجام بازی هستند، پرداخته است. گفته شده سالیانه، 123 میلیون نفر با کنسول Switch بازی می‌کنند.

«نینتندو» در گزارش جدید خود به بررسی تعداد بازیکنان کنسول «سوییچ» پرداخته است. طبق تازه‌ترین داده‌ها، مدل OLED کنسول سوییچ همچنان به عنوان پرطرفدارترین مدل از این سری در بازار شناخته می‌شود. در مقایسه با آخرین مجموعه داده‌ها، مدل OLED یک رشد دیگری را تجربه کرده است و احتمالاً در آینده در جایگاه پرفروش‌ترین نسخه‌های این دستگاه شرکت Nintendo باقی خواهد ماند.

افزایش خیره‌کننده تعداد بازیکنان کنسول سوییچ؛ برگزاری رویداد Nintendo Direct در تابستان

از سوی دیگر، این گزارش اعلام کرده است که میزان دارندگان سالیانه کنسول «نینتندو سوییچ» از مرز 123 میلیون نفر گذشته است. به یاد داشته باشید، این رقم شامل کلیه افرادی می‌شود که کنسول خود را برای انجام بازی در سال مالی گذشته روشن کرده‌اند. این طیف داده‌های بررسی شده از آوریل سال 2023 تا مارس سال 2024 بوده است. همانطور که در نمودار پایین مشاهده می‌کنید، نه تنها افراد جدید کنسول Switch را خریداری و بازی می‌کنند، بلکه دارندگان قدیمی همچنان با کنسول خود بازی‌هایی را اجرا می‌نمایند.

کنسول نینتندو سوییچ

می‌توان گفت 123 میلیون بازیکن فعال از 141 میلیون مالک، یک عدد فوق العاده چشمگیر به حساب می‌آید! در همین راستا، شرکت «نینتندو» اعلام کرد رویداد بعدی Nintendo Direct در ماه ژوئن سال 2024 برگزار می‌شود. خبرگزاری‌ها تاکید می‌کنند که این شرکت ژاپنی در رویداد آینده خود اشاراتی به کنسول جایگزین Switch نخواهد کرد.

نظر شما درباره افزایش میزان بازیکنان کنسول «سوییچ» چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

  • داستان بازی Resident Evil 9 در یک جزیره آسیایی روایت می‌شود
  • تاریخ انتشار بازی Dead Island 2 روی پلتفرم استیم مشخص شد
  • نسخه استیم بازی Ghost of Tsushima نیازی به حساب کاربری PSN نخواهد داشت
مشاهده این خبر در سایت مرجع