سامسونگ بزرگترین برند نمایشگرهای اولد در جهان است

منبع :  مرجع سخت افزار دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 590708 1 هفته قبل 80

سامسونگ تنها یک سال پس از عرضه اولین مانیتور خود به بزرگترین برند نمایشگرهای اولد در جهان تبدیل شده است. براساس آخرین آمار شرکت تحقیقات بازار International Data Corporation (IDC)، سامسونگ در سال 2023 سهم 28.3 درصدی از بازار جهانی مانیتورهای اولد را به خود اختصاص داد.

سامسونگ و بازار مانیتورهای اولد

از نظر ارزش، شرکت کره جنوبی 34.7 درصد از بازار مانیتورهای اولد را در اختیار داشت. این یعنی سامسونگ مدل‌های گران‌تری را نسبت به سایر برندهای مانیتور می‌فروشد.

براساس گزارش‌ها، سامسونگ علاوه بر اینکه برند شماره یک مانیتورهای اولد در فروش و درآمد جهان است، 20.8 درصد از بازار جهانی مانیتورهای گیمینگ را نیز به خود اختصاص داده است. با این موفقیت، سامسونگ برای پنج سال متوالی بزرگترین برند مانیتورهای بازی جهان باقی مانده است.

سامسونگ بزرگترین برند نمایشگرهای اولد در جهان است

اولین مانیتور اولد سامسونگ Odyssey OLED G8 (G85SB) در سایز 34 اینچی بود که در اکتبر 2022 عرضه شد. سال گذشته، این شرکت سری نمایشگرهای اولد خود را با عرضه Odyssey OLED G9 (G95SC) در سایز 49 اینچی گسترش داد. در نمایشگاه CES 2024 نیز سامسونگ دو مانیتور گیمینگ اولد با نمایشگر تخت جدید را معرفی کرد: QHD Odyssey OLED G6 (G60SD) در سایز 27 اینچی و 4K Odyssey OLED G8 (G80SD) در سایز 32 اینچی.

سامسونگ برای عرضه نسخه جدید مانیتور گیمینگ Odyssey OLED G9 (G95SD) در چند ماه آینده برنامه‌ریزی می‌کند. این دستگاه به Multi Control (به‌اشتراک‌گذاری فایل‌ها و متن به صورت بی‌سیم با سایر دستگاه‌های اکوسیستم سامسونگ)، Samsung Gaming Hub (دسترسی سریع به خدمات بازی های ابری) و SmartThings Hub (برای کنترل دستگاه های هوشمند خانه) مجهز شده است.‌

جئونگ هون، معاون بخش تجاری نمایشگرهای بصری سامسونگ الکترونیکس، گفت: دستیابی به جایگاه اول جهانی تنها یک سال پس از ورود به بازار مانیتورهای اولد، نتیجه نوآوری‌های مکرر فناوری است تا گیمرها بتوانند کیفیت تصویر عالی و عملکرد فوق‌العاده بازی را تجربه کنند. مانیتور گیمینگ Odyssey سامسونگ یک انتخاب عالی برای گیمرها است. ما به تلاش خود ادامه خواهیم داد تا اطمینان حاصل کنیم که این دستگاه به‌عنوان بهترین گزینه بازی برای مصرف‌کنندگان شناخته می‌شود.

  • خداحافظی سامسونگ با گرافیک های AMD در سری گلکسی S26
  • سامسونگ شارژدهی باتری گلکسی S25 را به لطف هوش مصنوعی ارتقا می‌دهد
  • سامسونگ سال آینده تولید انبوه تراشه‌ های 2 نانومتری GAA را آغاز خواهد کرد
مشاهده این خبر در سایت مرجع