سامسونگ گلکسی S24 با طراحی تخت و فریم شبیه به آیفون راهی بازار می‌شود + عکس و ویدیو

منبع :  gadgetnews.net دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 544894 7 ماه قبل 446

این رندرها نشان می‌دهند که طراحی فریم گوشی گلکسی اس 24 سامسونگ – Samsung Galaxy S24 متفاوت از نسل قبلی و بیشتر شبیه به آیففون است.

پیش‌تر گزارش‌هایی منتشر شده بود که از طراحی تخت گلکسی اس 24 و اس 24 پلاس حکایت داشتند؛ ادعایی که با این رندرهای جدید مدل استاندارد همسویی دارد. مانند گلکسی S23، ظاهرا گلکسی S24 هم پنل عقب مسطح خواهد داشت؛ اما دیگر فریم آن خمیده نیست و مانند آنچه که در آیفون دیده‌ایم، تخت شده است. این البته شاید از خوش‌دستی آن بکاهد و در دست گرفتن گوشی را برای برخی افراد، کمی مشکل کند.

اخیرا فاش شد که گلکسی A15 هم فریم تخت دارد و این یعنی در سال آینده میلادی، گوشی‌های گلکسی بیشتری را با این نوع طراحی ملاقات خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: تصاویر رسمی و برخی مشخصات فنی گلکسی A15 و گلکسی A05 سامسونگ لو رفت

تغییر دیگر نسبت به نسل گلکسی S23، قرار گرفتن فلاش LED در بین دوربین‌های اول و دوم است. جای دکمه‌های پاور و تنظیم صدا، عوض نشده؛ اما حالا یک آنتن UWB (فرا پهن باند) هم به آن‌ها پیوسته است. در لبه تحتانی هم درگاه USB-C در کنار شیار سیم‌کارت، میکروفون و اسپیکر دیده می‌شود.

فریم سامسونگ گلکسی S24 فریم سامسونگ گلکسی S24

منبع انتشار این رندرها، سایز صفحه نمایش گلکسی اس 24 را 6.1 اینچ و ابعاد آن را 147 در 70.5 در 7.6 میلی‌متر ذکر کرده است. برای مقایسه، بد نیست بدانید که گلکسی اس 23 ابعاد 146.3 در 70.9 در 7.6 میلی‌متری دارد.

انتظار می‌رود اعضای خانواده Galaxy S24 این‌بار کمی زودتر از زمان معمول، معرفی شوند. تاریخ غیر رسمی عنوان شده، هجدهم ژانویه (28 دی) است.

مشاهده این خبر در سایت مرجع