سایت ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400 | sanjesh.org

منبع :  ایران مشاوره دسته بندی : آموزش و استخدام کد خبر : 128886 2 سال قبل 213

 

لینک مستقیم ورود به سامانه نام نویسی آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400سایت ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400

وزارت آموزش و پرورش یک نهاد فرهنگی، تربیتی و پرورشی می باشد که موظف است با کار و کوشش بی امان، در جهت تحقق آرمان ها و رسالت های فرهنگی جامعه بکوشد. لذا طبیعی است که اشتغال در آن مستلزم دارا بودن شرایط به خصوصی باشد. دانش آموختگان دوره های کاردانی و بالاتر که علاقه مند به شغل معلمی و سایر رشته های شغلی مرتبط با فرهنگیان هستند، می توانند در صورت احراز شرایط ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش نسبت به ثبت نام آزمون استخدامی فرهنگیان  از طریق سایت مربوطه اقدام نمایند.

نظر به اینکه وزارت آموزش و پرورش زیر مجموعه دستگاه های اجرایی است، لذا نام نویسی آزمون ورودی آن نیز همزمان با ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی و از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می گیرد. در حقیقت، پروسه نام نویسی، پرداخت هزینه و اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش از طریق پایگاه اینترنتی sanjesh.org پیگیری می شود و چنانچه متقاضیان در بازه زمانی درستی جهت انجام امور مذکور مراجعه نمایند، لینک فعال مربوطه را در سایت سنجش مشاهده خواهند نمود.

لینک مستقیم ورود به سایت ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش

ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org انجام می گیرد.

معرفی سایت ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش

فرایند درج مشخصات و بارگذاری مدارک ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش در بستر اینترنت انجام می گردد. سایت سازمان سنجش آموزش کشور محل نام نویسی و اعلام نتایج آزمون استخدامی فرهنگیان می باشد و افرادی که قصد دارند تا مشخصات خود را در زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش به ثبت برسانند، می بایست به این پایگاه اینترنتی مراجعه نمایند. با شروع روند نام نویسی، دستورالعملی به نام دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی فرهنگیان بر روی پایگاه اینترنتی sanjesh.org قرار می گیرد که مطالعه و بررسی دقیق آن، پیش از هرگونه اقدام به ثبت نام، لازم و ضروری می باشد.

حتما به این نکته توجه داشته باشید که پروسه نام نویسی آزمون استخدامی فرهنگیان و سایر دستگاه های اجرایی کشور، صرفا از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس sanjesh.org صورت می پذیرد و انجام این روند از طریق هرگونه سایت دیگر، خلاف مقررات مصوب است و در صورت واریز هزینه، امکان استرداد آن برای متقاضیان وجود نخواهد داشت.

راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش

همزمان با آغاز مهلت نام نویسی آزمون استخدامی فرهنگیان، داوطلبانی که قصد شرکت در این آزمون و اشتغال به عنوان کارمند آموزش و پرورش را دارند، باید جهت ثبت نام و پرداخت هزینه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش، وارد سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org شوند و از طریق دستورالعمل ذیل، نسبت به تکمیل مراحل مورد نظر اقدام نمایند.

  • وارد شدن به صفحه اینترنتی sanjesh.org و انتخاب گزینه “استخدامی متمرکز دستگاه اجرایی” واقع در منو سمت راست صفحه

مرحله اول ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

  • انتخاب لینک فعال شده “ثبت نام نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور سال 1400”

مرحله دوم ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

  • فشردن کلید “خرید کارت اعتباری” از منو سمت راست صفحه جهت واریز وجه لازم برای ثبت نام و دریافت شماره سریال نام نویسی

مرحله سوم ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

پس از برگزاری مرحله کتبی آزمون استخدامی آموزش و پرورش، داوطلبانی که موفق به کسب حدنصاب نمره لازم شده اند، به صورت چند برابر ظرفیت به مرحله مصاحبه آزمون استخدامی فرهنگیان دعوت می شوند. گزینش نهایی، پس از بررسی نمرات مکتسبه در هر دو مرحله و با در نظر گرفتن سهمیه های آزمون استخدامی آموزش و پرورش و به ترتیب امتیازات صورت می پذیرد.

 

سوالات متداول

1- ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400 به چه طریقی انجام می شود؟

ثبت نام این آزمون استخدامی از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس sanjesh.org صورت می پذیرد.

2- چه مراحلی از شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400 از طریق سایت سازمان سنجش انجام می گردد؟

کلیه مراحل دریافت دفترچه راهنما، نام نویسی، پرداخت هزینه و اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش از طریق سایت سنجش انجام می شود.

3- آیا داوطلبان برای ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش بایستی هزینه پرداخت کنند؟

بله‏، متقاضیان برای ثبت نام در این آزمون ملزم به پرداخت هزینه به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش می باشند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

مشاهده این خبر در سایت مرجع