سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1402 | sanjeshp.ir

منبع :  ایران مشاوره دسته بندی : آموزش و استخدام کد خبر : 248906 1 سال قبل 333
سایت نام نویسی کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1402سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1402

هر ساله وزارت بهداشت آزمونی با عنوان کنکور کارشناسی ارشد برای افراد متخصص و با تجربه در رشته های گروه پزشکی برگزار می کند. ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت در اسفند ماه انجام می گیرد که داوطلبان علاقه مند می توانند در زمان اعلام شده برای انجام آن اقدام نمایند. متقاضیان ابتدا باید دفترچه راهنمای ثبت نام را که شامل تمامی شرایط و ضوابط شرکت در آزمون، زمان ثبت نام، تاریخ دریافت کارت ورود به جلسه و زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت می باشد را دریافت و به دقت مطالعه نمایید و در صورت داشتن شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت، نام نویسی خود را انجام دهید.

لینک ورود مستقیم به سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401

سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

فرآیند ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت به صورت اینترنتی و از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور به نشانی sanjeshp.ir انجام می شود.

سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

تمامی مراحل آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت توسط معاونت آموزشی مرکز سنجش آموزش پزشکی انجام می گیرد. ثبت نام در این آزمون مانند سایر آزمون ها به صورت اینترنتی و در سامانه sanjeshp.ir انجام می پذیرد. سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور برای متقاضیان شرکت در آزمون های مختلف گروه علوم پزشکی طراحی شده است و داوطلبان می توانند تمامی اخبار و اطلاعیه ها همچنین ثبت نام در آزمون های مربوط به این مقاطع را از طریق همین سایت پیگیری نمایند و در صورت داشتن شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت، برای نام نویسی در کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت اقدام کنند. به این نکته توجه کنید که پیش از ورود به صفحه ثبت نام، ابتدا باید هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت را پرداخت نمایید.

راهنمای تصویری نحوه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 

در این قسمت به راهنمای گام به گام نحوه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت می پردازیم؛ لازم به ذکر است که تمامی مراحل نام نویسی از طریق سامانه رسمی مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور انجام می پذیرد.

  • در قدم اول به سایت مذکور به آدرس اینترنتی sanjeshp.ir مراجعه نمایید و از قسمت مربوطه بخش کارشناسی ارشد، گزینه “ارشد” را انتخاب نمایید.

سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

 

  • در صفحه پیش رو، لینک فعال “ثبت نام جدید و پرداخت هزینه” را انتخاب کنید.

سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

  • در این صفحه می بایست پس از تیک زدن گزینه “ورود با کد ملی” و تکیمل کادر مربوط به آن، دکمه “مشاهده” را بفشارید.

سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

  • پس از وارد کردن کد ملی خود، باید هزینه مربوط به آزمون را پرداخت کنید. لذا بر روی عبارت “پرداخت الکترونیکی” کلیک کرده و هزینه ثبت نام را واریز نمایید.

سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

  • در این صفحه نکاتی در زمینه خرید کارت بیان شده است که پس از مطالعه آن ها، عبارت نشان داده شده در تصویر را تیک بزیند و گزینه “ادامه” را انتخاب کنید.

سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

  • در این صفحه می بایست روی گزینه “پرداخت هزینه ثبت نام” کلیک کنید.

سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

  •  حالا اطلاعات شخصی خواسته شده را وارد کرده و روی عبارت “ثبت اطلاعات و ادامه خرید اعتبار” کلیک کنید.

سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

  •  در نهایت اطلاعات مربوط به کارت اعتباری خود را وارد کرده و هزینه قابل پرداخت که در قسمت چپ صفحه نشان داده شده است را واریز نمایید.

چنانچه متقاضی شرکت در دو رشته امتحانی هستید، باید هزینه آزمون را برای رشته امتحانی دوم نیز واریز نمایید. پس از پرداخت هزینه، مجددا وارد سایت شده و با وارد نمودن کد ملی خود در فیلد مربوطه، فرم تقاضانامه مربوط به ثبت نام را مشاهده خواهید کرد.

چند نکته مهم

داوطلبان می توانند حداکثر در دو رشته امتحانی ثبت نام کنند که در این صورت می بایست برای هر رشته به صورت جداگانه هزینه ثبت نام را واریز نمایند. پرداخت هزینه نیز به صورت اینترنتی و در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی انجام می شود. بعد از پرداخت مبلغ تعیین شده، داوطلبان می توانند وارد صفحه ثبت نام شوند و با در دسترس داشتن مدارک ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت، فرمی را که بر روی سایت ثبت نام قرار گرفته است، تکمیل نمایند. این فرم شامل مشخصات شناسنامه ای، مشخصات آدرس و تماس، مشخصات سهمیه ای، مشخصات آموزشی، رشته امتحانی و حوزه امتحانی می باشد.

داوطلبان باید همزمان با تکمیل فرم، اسکن مدارک خود را نیز بارگذاری نمایند و توصیه می شود پیش از وارد شدن به سایت ثبت نام، فایل تصویر مدارک خود را آماده داشته باشند. همچنین در زمان ارسال مدارک در سایت، صبر کنند تا مدرک آن ها به طور کامل بارگذاری شود، سپس تصویر مدرک بعدی را ارسال نمایند. ممکن است انجام ثبت نام در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کمی زمان بر باشد لذا علاقه مندان باید در فرصت مناسب برای ثبت نام خود اقدام نمایند.

بعد از ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد، داوطلبان به دنبال تاریخ انتشار کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت و زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت هستند. همچنین در زمان اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت داوطلبانی که نمره و رتبه حد نصاب را کسب کرده باشند، می توانند در انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت شرکت نمایند.

 

سوالات متداول

1- برای ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت از چه طریقی باید اقدام نمود؟

ثبت نام برای این آزمون به صورت اینترنتی و از طریق سایت sanjeshp.ir انجام می پذیرد.

2- هزینه ثبت نام در چه زمانی و از چه طریقی باید پرداخت گردد؟

داوطلب موظف است پیش از شروع مراحل نام نویسی از طریق سایت مرکز سنجش، آموزش پزشکی کشور نسبت به پرداخت هزینه مقرر شده اقدام نماید.

3- تمایل دارم تا در رشته پزشکی مقطع کارشناسی ثبت نام نماینم و ادامه تحصیل دهم. آیا باید از این سایت اقدام نمایم؟

خیر، سایت مرکز سنجش، آموزش پزشکی کشور تنها برای داوطلبان گروه علوم پزشکی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در نظر گرفته شده است.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

مشاهده این خبر در سایت مرجع