ستاره جدید یونایتد پول هم‌تیمی‌اش را بالا کشید!

منبع :  ورزش ۳ دسته بندی : ورزش کد خبر : 520972 8 ماه قبل 103

به گزارش "ورزش سه"، هویلوند بعد از پیوستن به منچستریونایتد دچار مصدومیت جزئی شده است. اما به نظر می‌رسد بعد از اتمام مصدومیت، انتخاب اصلی اریک تن هاخ برای خط حمله باشد. 
هویلوند در فصل گذشته 10 گل برای آتالانتا به ثمر رساند و 4 پاس گل ارسال کرد. و همچنین به تیم ملی دانمارک هم دعوت شد.
با شروع فصل نقل و انتقالات و بالا گرفتن شایعات حضور این بازیکن در اولدترافورد، اریک تن هاخ شخصا با این بازیکن تماس گرفت تا علاقه او برای پیوستن به تیمش را ارزیابی کند.
در نهایت آخر هفته گذشته، هویلوند با 84 میلیون یورو از آتالانتا به منچستر منتقل شد. ولی به دلیل یک مصدومیت جزئی بازی هفته اول تیمش را از دست داد.
کریستین اریکسن، اخیرا در مصاحبه‌ای درباره هم تیمی جدیدش صحبت کرده است. او از ویژگی‌های خوب این بازیکن، پرسینگ، تکنیک بالا و دوندگی خوب را نام برده است. اریکسن معتقد است که خرید جدید منچستریونایتد می‌تواند در اولدترافورد موفق باشد.
اریکسن به شوخی در پاسخ به سوالی درباره نقشش در این انتقال گفت: "او هنوز پولی به من به عنوان ایجنت نداده است! من هنوز هیچ هزینه‌ای دریافت نکرده‌ام.

1908608

البته من قبلاً در مورد راسموس با سرمربی صحبت کرده ام و در مورد باشگاه نیز با او صحبت کرده ام. ولی در نهایت انتخاب تیم جدید با خود راسموس بود، که خوشبختانه او منچستر را انتخاب کرد.
امیدوار او بتواند تعداد گل‌های ما را افزایش دهد اما او چیزهای زیای به تیم ما اضافه خواهد کرد.
او توانایی بالایی پرسنیگ و دویدن دارد و تکنیک هم خوبی دارد. دقیقا چیزی که یک شماره 9 لازم دارد. امیدوارم او بتواند در اینجا به بازیکن قدرتمندی تبدیل شود."
به احتمال زیاد اریکسن در بازی مقابل ولوورهمپتون و تاتنهام حضور خواهد داشت اما باید دید که آیا هویلوند می‌تواند در هفته دوم لیگ برتر برای تیمش بازی کند یا خیر.

مشاهده این خبر در سایت مرجع