سخت‌گیری سرمربی سابق تراکتور درباره دخترش؛ دور فوتبالیست‌ها را خط بکش!

منبع :  خبر ورزشی دسته بندی : ورزش کد خبر : 589837 2 هفته قبل 78

نادیا خمس مدل و اینفلوئنسر مشهوری شده و تیتر خبرها را به خود اختصاص داده است. او اکنون ۳۴۴۰۰۰ فالوور در اینستاگرام دارد اما از ارتباط با فوتبالیست‌ها منع شده است.

نادیا دختر پاکو خمس، سرمربی سابق لالیگا و مدافع ملی‌پوش اسپانیایی است. این مربی ۵۴ ساله که ۲۱ بازی ملی برای کشورش انجام داد و بخشی از تیم اسپانیا در یورو ۲۰۰۰ بود، در تمام روزهای بازی خود در سرزمین مادری‌اش ماند. نادیا در اکتبر ۱۹۹۹ به دنیا آمد و پاکو خمس کوپا دل‌ری را در سال ۲۰۰۱ بالای سر برد.

پاکو سپس مربیگری را در اسپانیا آغاز کرد و در تیم‌های آلکالا، کوردوبا و کارتاژنا حضور یافت و آنها را برای اولین بار به دسته دوم رساند. او دوره‌ای در لاس پالماس و بازگشت به کوردوبا را تجربه کرد و ۴ سال را در رایو وایکانو گذراند و سپس تصمیم گرفت خانواده‌اش را به مکزیک ببرد تا هدایت کروس آسول را بر عهده بگیرد و آنجا بود که حرفه دخترش به عنوان مدل آغاز شد.

نادیا در گفت‌وگو با پادکست لا اینفلوئنشیا گفت: «پدرم من را از دوست شدن با فوتبالیست‌ها منع کرد و من هم هرگز با هیچ فوتبالیستی وارد رابطه نشدم.»

روز به روز بر شهرت نادیا افزوده می‌شود در حالیکه پدرش همچنان به مربیگری فوتبال مشغول است. خمس در فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ ایبیزا را هدایت کرد و بعد از آن دو سال در تیم تراکتور ایران مشغول به کار شد. خمس اخیراً از تراکتور جدا شده و ایران را ترک کرده است.

بیشتر بخوانید: تصاویر| شیدا مقصودلو، همسر ژوزه مورایس را بیشتر بشناسید/ بازیگر ایرانی که دل و دین سرمربی سپاهان را برد

سخت‌گیری سرمربی سابق تراکتور درباره دخترش؛ پدرم گفت دور فوتبالیست‌ها را خط بکش

سخت‌گیری سرمربی سابق تراکتور درباره دخترش؛ پدرم گفت دور فوتبالیست‌ها را خط بکش

مشاهده این خبر در سایت مرجع