سرورهای بازی Little Big Planet 3 برای همیشه خاموش شد

منبع :  مرجع سخت افزار دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 588847 1 هفته قبل 122

در ژانویه امسال، استودیو «سومو دیجیتال» (Sumo Digital) برای رفع برخی از مشکلات فنی، سرورهای بازی Little Big Planet 3 را به طور موقت خاموش کرد. اکنون مشخص شده که در پی نتیجه آن مشکلات، توسعه‌دهنده تصمیم گرفته سرورهای بازی مذکور را برای همیشه آفلاین نگه‌دارد. این بازی هم‌اکنون برچسب «از کار افتاده» در سایت «پلی استیشن» (PlayStation) دریافت کرده است.

ساعاتی پیش، کاربران با پیام هشداردهنده‌ای درباره آینده بازی Little Big Planet 3 در رسانه «توییتر» مواجه شدند. متن پیام بدین شکل است: «به دلیل مشکلات فنی متداول که منجر به خاموشی موقت سرورهای بازی Little Big Planet 3 روی کنسول PS4 در ماه ژانویه شد، اکنون تصمیم بر این است که سرورها برای همیشه آفلاین باقی بمانند. کلیه خدمات آنلاین نظیر طراحی شخصیت‌ها دیگر قابل دسترس نخواهند نبود. محتوای تولید شده توسط کاربر که به صورت محلی در PS4 شما ذخیره شده است در دسترس باقی خواهد ماند. ویژگی‌های آفلاین مانند کمپین قابل اجرا خواهد بود».

سرورهای بازی Little Big Planet 3

پایان کار سرورهای آنلاین بازی Little Big Planet 3

در پایان متن، سازندگان از حمایت طولانی‌مدت طرفداران از بازی Little Big Planet 3 قدردانی کردند. ناگفته‌ نماند سرورهای آنلاین نسخه PS3 عنوان Little Big Planet 3 به دلیل حمله سایبری دیداس (DDoS) در سال 2021، برای همیشه خاموش شد.

عنوان LBP 3 آخرین نسخه از سری به همین نام است که در سال 2014 برای کنسول‌های «پلی استیشن 3» (PlayStation 3) و «پلی استیشن 4» (PlayStation 4) عرضه شد. اولین شماره از سری مذکور در سال 2008 به صورت انحصاری برای کنسول PS3 منتشر شد. بی‌شک خبر خاموشی سرورهای بازی LBP 3 می‌تواند برای کاربران ناامیدکننده باشد. باید منتظر ماند و دید شرکت «سونی» (Sony) در چه زمانی از پروژه Little Big Planet 4 رونمایی خواهد کرد.

نظر شما درباره غیرفعال شدن سرورهای بازی LBP 3 چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

  • ادریس البا: پسرم یکی از طرفداران بزرگ شخصیت Knuckles است
  • تصاویر جدیدی از بازی The Wolf Among Us 2 منتشر شد
مشاهده این خبر در سایت مرجع