سرپرست آبی‌ها، قاتل پیکان در ادوار گذشته:/ گلزن‌ترین استقلالی مقابل پیکان با لباس رسمی روی نیمکت!

منبع :  ورزش ۳ دسته بندی : ورزش کد خبر : 554099 4 ماه قبل 110

به گزارش "ورزش سه"، علی سامره سرپرست باشگاه استقلال دوران پرفروغی را به عنوان بازیکن در ترکیب استقلال گذرانده است، تقابل امروز آبی‌پوشان با پیکان برای سرپرست استقلال یادآور خاطرات درخشانی از حضور او در مستطیل سبز است، سامره در تقابل‌هایی که با پیکان داشته است پنج گل مقابل این تیم به ثمر رسانده و برترین گلزن استقلال مقابل خودروسازان است.

علی سامره در آخرین فصل جام آزادگان در فصل 1379-1380 مقابل پیکان قرار گرفت و در این مسابقه هت‌تریک کرد و استقلال چهار بر یک پیکان را شکست دهد، دیگر گل استقلال را داریوش یزدانی در آن بازی به ثمر رساند و علی باغمیشه برای پیکان گلزنی کرد.

او دو گل دیگر خود را در فصل 1382-1383 لیگ برتر در یک بازی جذاب به ثمر رساند، در این مسابقه محمدعلی ابراهیمیان برای پیکان 2 گل به ثمر رساند و علی سامره هم با دوگلی که به ثمر رساند گل‌های این بازیکن را پاسخ داد و نتیجه بازی دو بر دو مساوی به پایان رسید.

1972792

سامره با پنج گل بهترین گلزن استقلال بهترین گلزن آبی‌پوشان در تقابل با پیکان است و در سمت مقابل محمدرضا طهماسبی پیشکسوت پیکان و فراز امام‌علی بازیکن شمس‌آذر قزوین با 3 گل بهترین گلزن پیکان هستند.

نکته قابل توجه حضور دو گلزن دیگر روی نیمکت آبی‌ها است، محمد نوازی و مهدی هاشمی‌نسب دو عضو کادرفنی این تیم در سال‌های حضور در استقلال سابقه گلزنی مقابل پیکان را در کارنامه خود دارند.

مشاهده این خبر در سایت مرجع