سریال Fallout بیش از 65 میلیون مخاطب در 16 روز داشته است

منبع :  مرجع سخت افزار دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 589808 2 هفته قبل 134

سریال «فال‌اوت» (Fallout) به دومین مجموعه تلویزیونی پربیننده شبکه «آمازون پرایم» (Amazon Prime) در بازه زمانی 16 روزه تا به امروز تبدیل شد. به دنبال موفقیت عظیم سریال Fallout، شبکه Amazon این مجموعه را برای فصل دوم به طور رسمی تمدید کرد. برای مطالعه میزان مخاطب سریال Fallout همراه ما باشید.

بی‌تردید، فرانچایز Fallout موفقیت بزرگی برای شبکه «آمازون پرایم» بوده است، در حالی که موفقیت این اقتباس نمایشی منجر به افزایش فروش و تعداد بازیکنان نسخه‌های مختلف سری گیمینگ Fallout شده است. هفته گذشته، گزارش شد که سریال Fallout در اولین هفته کامل خود بیش از 5 میلیون مخاطب داشته و بیش از 2.5 میلیارد ساعت زمان تماشای جمعی را به خود اختصاص داده است. گفتنی است آمار روزمره تعداد مخاطبان سریال مذکور هنوز فاش نشده است.

افزایش مخاطبان پلتفرم آمازون به دلیل پخش سریال Fallout

تایید شده است که سریال Fallout در 16 روز اول پخش، بیش از 65 میلیون بیننده داشته است. بر اساس گزارش رسانه «ددلاین» (Deadline)، این دومین مجموعه تلویزیونی پربیننده شبکه Amazon Prime در یک بازه زمانی 16 روزه، پس از سریال فانتزی The Lord of the Rings: The Rings of Power در سال 2022 است.

مخاطب سریال Fallout

در یک بازه زمانی 16 روزه، «فال‌اوت» همچنین پربیننده‌ترین مجموعه «آمازون» تا به امروز در بین جمعیت سنی 18 تا 34 سال محسوب می‌شود، در حالی که پربیننده‌ترین عنوان این پلتفرم در سطح جهانی است که 60 درصد از بینندگان آن از خارج از ایالات متحده هستند. به طور خاص، تعداد مخاطبان در فرانسه، انگلیس و برزیل به طرز قابل‌توجهی یکسان هستند.

فصل اول سریال Fallout در قالب هشت قسمت در تاریخ 11 آوریل پخش شد. «الا پرنل» (Ella Purnell)، «والتون گاگینز» (Walton Goggins) و «آرون موتن» (Aaron Moten) در این سریال ایفای نقش می‌کنند. موسیقی متن سریال «فال‌اوت» توسط «رامین جوادی» (Ramin Djawadi) ساخته شده که قبلاً در ساخت موسیقی سریال Westworld با «جاناتان نولان» همکاری داشته بود.

  • احتمال حضور آرون پاول در فصل دوم سریال Fallout
  • تمجید تیم کین از سریال تلویزیونی Fallout
مشاهده این خبر در سایت مرجع