سریال Knuckles پربیننده‌ترین مجموعه شبکه پارامونت در هفته ابتدایی پخش بوده است

منبع :  مرجع سخت افزار دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 590206 1 هفته قبل 131

سریال «ناکلز» (Knuckles) پربیننده‌ترین اثر در میان مجموعه‌های تلویزیونی «پارامونت پلاس» (Paramount Plus) در پایان هفته ابتدایی پخش تا به امروز بوده است. این مینی‌سریال شش قسمتی داستان میان فیلم دوم و فیلم سوم «سونیک» (Sonic) را روایت می‌کند.

شبکه Paramount Plus گفته است این سریال که در 7 اردیبهشت (26 آوریل) در سرویس استریم منتشر شد، رکورد جهانی جدیدی را به عنوان «پربیننده‌ترین سریال اوریجینال پارامونت پلاس تاکنون» به ثبت رسانده است.

در طول سه روز اول نمایش، بیش از 4 میلیون ساعت پخش شده و همچنین آن را به پربیننده‌ترین عنوان «کودکان و خانواده» شبکه Paramount+ تبدیل کرد (در تمامی برنامه‌ها، نه تنها سریال‌های اوریجینال پلتفرم). رئیس کمپانی پارامونت اعلام کرد که انتشار سریال Knuckles بر سایر عناوین Sonic در پلتفرم استریم نیز تاثیر مثبت گذاشته است، با افزایش مخاطبان بیش از 278 درصد در سطح جهانی نسبت به میانگین روزانه.

هفته ابتدایی سریال Knuckles

هفته ابتدایی قدرتمند سریال Knuckles؛ رضایت منتقدان از اسپین‌-آف تلویزیونی سونیک

«جف گروسمن» (Jeff Grrosman)، معاون اجرایی برنامه‌نویسی شبکه Paramount+ درباره موفقیت فرانچایز سینمایی Sonic the Hedgehog گفت: «طرفداران Sonic the Hedgehog با قدرت کامل ظاهر شدند. ما از عملکرد رکوردشکنی ناکلز و رکورد باورنکردنی که کل جهان سونیک پس از سریال Knuckles تجربه کرده، بسیار هیجان‌زده هستیم».

مینی‌سریال 6 قسمتی Knuckles اکنون دارای امتیاز مثبت 72 درصدی در سایت Rotten Tomatoes در میان منتقدان تلویزیونی و 73 درصدی در میان مخاطبان است. قسمت اول فیلم سینمایی Sonic the Hedgehog در سال 2020 اکران شد و با وجود تعطیلی اکثر سینماها در یک ماه پس از اکرانش به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا، تقریباً 320 میلیون دلار در گیشه فروخت. دنباله‌ آن در سال 2022 بیش از 405 میلیون دلار درآمد داشت.

«جف فاولر» (Jeff Fowler) در اواخر ماه مارس اعلام کرد فیلم‌برداری فیلم Sonic 3 به اتمام رسیده و در تاریخ 30 آذر (20 دسامبر) در سینماهای سراسر دنیا اکران می‌شود. گفتنی است «کیانو ریوز» (Keanu Reeves)، صداپیشه شخصیت Shadow در فیلم مذکور خواهد بود.

  • تماشای قسمت اول سریال Knuckles در پلتفرم YouTube رایگان شد
  • ادریس البا: پسرم یکی از طرفداران بزرگ شخصیت Knuckles است
مشاهده این خبر در سایت مرجع