سعادت - یامگا، شاید دیگر رقیب نباشند(عکس)

منبع :  ورزش ۳ دسته بندی : ورزش کد خبر : 518199 8 ماه قبل 76

به گزارش ورزش سه، فرهاد مجیدی در نیم‌فصل سال قهرمانی تیمش حاضر شد تا برای خرید حردانی بازیکن محبوبش، آرش رضاوند و عارف آقاسی را به فولادی‌
ها بدهد و همین تغییر مسیر باعث شد تا حردانی یکی از مهره‌های تیم ملی در انتخاب جام جهانی قطر باشد.


پس از رفتن فرهاد مجیدی از استقلال و پیوستن به الاتحاد کلبا، ساپینتو به عنوان سرمربی معرفی شد. او اما آن‌چنان که باید و شاید به سعادت حردانی اعتقاد نداشت و همین باعث می‌شد که بعضی از مسابقات زا از دست بدهد و کوین یامگا به عنوان مدافع راست بازی کند. حال پس از رفتن ساپینتو و آمدن جواد نکونام، حردانی خوش شانس است که با کاشفش دوباره همکاری خواهد کرد و با توجه به اعتقاد نکونام به بازی گرفتن از یامگا در یک خط جلوتر، هر دو بازیکن را هم‌زمان در ترکیب استقلال ببینیم تا سمت راست آبی‌ها به مانند سال قهرمانی فعال‌ و زهردار باشد.

1906224

عکس زیر از حردانی و یامگا در تمرین روز گذشته به ثبت رسیده تا مشخص شود این دو علاوه بر اینکه گاها هم پست و رقیب بوده‌اند، رفاقت زیادی باهم دارند، رقابت این دو البته که به نظر می‌رسد امسال در کمترین حالت خود باشد و‌ هر دو باهم در‌ جمع ۱۱ مرد منتخب نکو باشند. آبی‌ها در نخستین دیدار فصل روز‌پنج‌شنبه در آبادان بت مصاف صنعت نفت خواهند رفت و این شروع دوران جواد نکونام در استقلال خواهد بود.

مشاهده این خبر در سایت مرجع